VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Vieras

/ #2117 Re: Re: Ajorakki -termin lanseeraajalle

14.02.2012 08:12

#2115: kyllästynyt ajorakkeihin - Re: Ajorakki -termin lanseeraajalle 

Ajorakin henkilöllä tuntuu johdonmukaisuus olevan pahoin hakusessa: hän on oikeutettu pelkäämään omassa pihassaan ajokoiria  (lapsiensa puolesta), ja tämä oikeus hänellä onkin, pelätä saa tai olla pelkäämättä, fobiansa itse kullakin!!!

MUTTA MUILLA EI HÄNEN MIELESTÄÄN OLE OIKEUTTA  PELÄTÄ PIHAAN TUNKEUTUVIA SUSIA.  Tällaiset totalitaariset ihmiset arvioivat asioita itsekeskeisesti ja kiivaudella (minä hyvä ja muut "mulkeroita"!), vain toinen silmä näkee maailmaa ja siinäkin on ulkopuolisen silmin katsottuna outo kiilto.... 

Suhteellisuuden tajua, pliis! Tilannearviosi on vinoutunut! Koeta silti pärjäillä!  Olen iloinen, että asut paikassa, jossa sudet eivät ole lastesi uhkana, tätä susivapaan alueen sijaintia toki todistaa sekin, että siellä harrastajat uskaltavat näköjään päivittäin pitää vielä ajokoiriaan irti! 

Voit kyllä vähentää fobioitasi muuttamalla susialueille. Ihana rauha olisi lapsillakin pihassa, mitähän Tornion poliisikin varoitti - onko virkavaltakin ristiretkellä mukana (?) jättämästä lapsia valvomatta pihalle (!) täällä ei todella tarvitse enää pelätä "ajorakkeja" ja susiahan ette lastennekaan puolesta näköjään pelkää... Tervetuloa vain tänne rauhalliseen maalaiselämään susien keskelle koko perhe!