VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

kyllästynyt ajorakkeihin

/ #2115 Re: Ajorakki -termin lanseeraajalle

13.02.2012 23:42

#2111: - Ajorakki -termin lanseeraajalle

Mahtaisiko se kertoa vaikka siitä,että useat ihmiset tässä yhteiskunnassa alkavat olla kurkkuaan myöden täynnä metsästäjien omavaltaista ja ylimielistä käyttäytymistä?? Nyt eletään vuotta 2012,eikä suinkaan luolamiesten aikaa. Minä en ole katkeroitunut mistään,muuta kuin kiristyvästä verotuksesta,mutta teidän katkeruutenne sutta kohtaan puolestaan on naurettavaa ja säälittävää! Suomen maassa ei todellisista petoeläimistä edes tiedetä mitään,täällä eletään sen suhteen kuin lintukodossa. Tiesittekö ollenkaan,että ihmisiä asuu samoilla alueilla,leijonien,tiikereiden,ym.kissapetojen kanssa?? Miten ne siellä pärjäävät,kun täällä huudetaan hoosiannaa muutamasta ilveksestä tai sudesta?? Minä en susia pelkää tipaakaan,toisin kuin täällä housun etumus märkänä huutavat rambot,susista ei ole ollut minulle minkään valtakunnan haittaa! Mutta jos tontillani painelee näitä ajorakkeja harvase päivä,eikä lapset uskalla ulkona olla,niin siihen tulee loppu! Vai meinaatteko että lasten pitäisi olla sisätiloissa,että rakkinne saavat rauhassa käyttää pihaani kulkureittinään?? Vähänkään jos aikaansa on seurannut,niin tietää senkin,että koirat käy hyvinkin usein ihmisen kimppuun,viikottain on todistetta siitä. Mutta kertaakaan ei ole susi minun pihalla lapsille irvistellyt ja räksyttänyt! Ja turha selittää,että olen susien suojelia tai piiperö ( mitä sekin lie tarkoittaa),tasapuolisuuden nimissä kutsun tästälähin metsästäjiä nimellä mulkero! Pitäkööt mulkerot siis rakkinsa pois minun nurkistani ja lasteni lähettyviltä. Kehoitan myös ottamaan vähän rennomman asenteen käyttöön tässä susivastaisessa sodassanne,jota ette koskaan voittamaan tule. Ja vielä lopuksi,osalle teistä suosittelen lämmöllä silmälasien hankintaa,osalle eläkkeelle siirtymistä,osalle A-klinikkaa ja loppuosalle ryhmäterapiaa susifobiasta parantuaksenne!