KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Valehtelijoiden klubi

/ #3370 Re: Mistä kauhukuvat lähtivätkään

13.02.2012 18:42

#3369: Matti Toivonen - Mistä kauhukuvat lähtivätkään

Kun näit näin paljon vaivaa tarinan sepittämiseen, niin olisit voinut samalla kertoa miksi niitä "työllä ja vaivalla" kerättyjä varoja ei enää käytetä hädänalaisten kissojen hyväksi. Eivätkö ne kissat ole sen "vaivan"arvoisia?  Pj on todella niin "luotettava", että rahat eivät hievahda pankkitililtä minnekään -  ei edes siihen kohteeseen, mihin lahjoittajat ovat ne tarkoittaneet. Nythän niitä ei käytetä oikein eikä väärin.

Näitä KKYläisten "päiväsatuja" lukiessa ei voi olla ihmettelemättä , että mitä heidän kaltaisillaan ihmisillä on eläinsuojelutyölle annettavaa. Sanaakaan kissoista en ole vielä kuullut - tuskin tulen kuulemaankaan.

Sinulla ei tunnu olevan mitään omia näkemyksiä, mielipiteitä tai inhimillisyyttä. Kommenttisi on eräänlaista peilikirjoitusta jonkun muun esittämistä ajatuksista. Varastat muiden lauseita ja ajatuksia, vääristelet ja lisäät joukkoon hieman omaa myrkkyäsi niin keitos on valmis. Kaikki asialliset kysymykset ja keskusteluyritykset kilpistyvät tähän samaan myrkynkeittoon.

Ehkä et ymmärrä, mutta olet saanut lahjoittajilta mandaatin ja (rutkasti rahaa!) tehdä hädänalaisten kissojen elämä paremmaksi. Sinulla ja teillä siellä KKY:ssä on siihen mahdollisuus ja varat.  Sinun pitäisi ottaa tuo tehtävä kunnioituksella vastaan , eikä kylvää myrkkyäsi ja tehdä pilaa kaikesta mikä liittyy näiden kissojen auttamiseen. Luulet nälvintäsi kohteena olevan vain kisulaisia, mutta erehdyt pahasti.  Lahjoittajat ja muut hyväuskoiset eläinystävät tulevat tietämään KKY:n toimintalinjasta kaiken tarpeellisen; se on luettavissa teidän ikävistä kommenteista.

Ahneilla ihmisillä ei taida olla muuta heikkoa kohtaa kuin se raha, on sanomattakin selvää että kissat ovat vain teille väline ja rekvisiittaa. Raha tai pikemminkin pelko sen menettämisestä, pitää sinut ja kumppanisi  vielä liikkeessä ja valppaina.  Rahoja "syövät" kissat voi kätevästi "ulkoistaa" muille yhdistyksille tai täyteen buukatuille kunnallisille löytöeläinkodeille. Jääpähän teille enemmän mällättävää.

Maija(?) hyvä, älä ota tätä mitenkään henkilökohtaisesti tai panetteluna. Eihän totuudessa ole mitään väärää.