KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Valehtelijoiden klubi

/ #3353 Re: Re: Re: Koirat täällä haukkuu

12.02.2012 13:34

#3352: - Re: Re: Koirat täällä haukkuu 

 Takoituksesi on ilmeisesti hajoittaa ja hallita. Tämä "mattitoivonen"-yritys ei nyt vain mene läpi. Pidätkö adressissa kävijöitä niin tyhminä, vai oletko itse menettänyt suhteellisuuden tajusi lopullisesti?  Sinun surkea jankkaava kirjoitustyylisi ja sanavalintasi kyllä SINUT paljastavat. Sinä itse olet ainoa, joka ei tajua sitä.

Sinulla tuntuu olevan henkilökohtainen missio tätä Matti Toivosta kohtaan, joku voisi puhua jo pakkomielteestä. Ei riitä että käyt tällä hädänalaisten kissojen asiaan tarkoitetulla sivustolla oikeutta M. Toivosta vastaan, vaan olet vienyt missiosi jo hieman pitemmälle; nyt esiinnyt jo pakkomielteesi kohteena! Kuulostaako tämä enää normaalilta?

Turhamaisuutesi ilmeisesti vaatii jonkinlaista foorumia, mutta tämä adressi ei ole tarkoitettu sellaiseksi. Et edistä omaa etkä kissojen asiaa sekoilemalla täällä.  Puuttuuko sinulta halu tai kyky ymmärtää mitä ihmiset sinulle yrittävät viestiä?

Mitä siihen skitsofreniaan tulee, niin perehdy aiheeseen hieman paremmin. "Tietosi" ovat näköjään  pävitetty viimeksi 60-luvulla, älä kommentoi asiaa mistä et ymmärrä mitään. Minua huolettaa eniten tuo sinun oma sairauden tuntosi puuttuminen.