VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Eränkävijä

/ #1771 Re: Re: ASIALINJALLE PISTÄ KANNATAJASI KURIIN MARKO.

30.01.2012 00:16

#1770: Lunta tupaan Eränkävijälle - Re: ASIALINJALLE PISTÄ KANNATAJASI KURIIN MARKO.

Käsitit ehkä väärin. En tarkoita mielipiteitä asiasta vaan asian vierestä.  Raukkamaista on ihmisten haukkuminen, solvaaminen ja pilkkaaminen. Puolin ja toisin. Itse en ole siihen syyllistynyt. Näilläkin sivuilla olen toppuuttelija. Minua eivät häiritse susimielipiteet, rajutkaan. Mutta  siteeraamani kommentit eivät pitäytyneet asiassa. Onneksi johtoportaanne sen tajusi ja ko kommentit   vastuuntuntoisesti poisti. Siitä suurkiiitokset heille.

Jos ajatellaan törkeyksien vaikutusta, niin eniten ne lienevät haitaksi teille itsellenne. Ja vetäjille. Jos kaikki  tänne kirjoittavat malttaisivat uhonsa ja järkevästi perustellen, kuten esim  Vetäjien viime lausunto oli, esittävät mielipiteensä saavutetaan uskottavan neuvotteluosapuolen status. Se on tie joka johtaa tuloksiin. Salakaadoilla, oikeuden omiin käsiinne ottamisella  uhkaamisella, vahingoitatte omaa asiaanne ja heikennätte  projektin vetäjien arvovaltaa. Se ei liene tarkoituksenne. Jo nyt olette osoittaneet joukkovoimanne. Olisi sääli jos niin ison joukun aito huoli  ylenkatsottaisiin esitettyjen asiattomuuksien takia.

Mitä tulee vastapuolen kommentteihin ja teitä vastaan esitettyihin provosoiviin  törkyviesteihin, niin nekin on järjestäjien toimesta syytä poistaa. Mielipahaa  vaan aiheuttavat.

Ystävällisin keskustelevin susiterveisin