KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Leila Vuorenoja

/ #3187 Tämä touhu menee jo aivan mahdottomaksi

18.01.2012 17:00

Nyt minua kyllä hävettää ihan kauheasti näiden KKY:n hallituksen kannattajien puolesta, joiden kirjoitustyyli on suorastaan idioottimaista ja pahenee vain koko ajan. Kehottaisin hakeutumaan hoitoon pikaisesti, silllä kirjoituksissa ei ole ollut päätä eikä häntää! Kissoista ei puhuta sanaakaan eikä ole puhuttu koko aikana. Haukutte muita vaan koko ajan ja aivan epäoleellisista asioista! Ettekö todellakaan parempaan pysty?

Kukaan hallituksen jäsen tai kannattaja ei ole myöskään kommentoinut aiemmin esittämiäni kysymyksiä siitä, että mitä luulette näille hädänalaisille kissoille tapahtuvan (jos toinen yhdistys ei niitä hoitaisi) nyt näin talven paukkupakkasilla, kun talteenottokielto astui voimaan 2010 jouluna? Entä montako kissaa ehti kuolla pelkästään 2010 joulukuun ja 2011 maaliskuun välillä, kun kissoista ei kukaan huolehtinut eikä uutta yhdistystä oltu vielä perustettu niiden auttamiseksi?? Oliko tämä talteenottokielto teistä jotenkin moraalisesti ja eettisesti oikein tehty ja perustelkaa se myös? Viranomaisilla ei ole resursseja kissojen hoitamiseen ja sen ovat oikeudenkäynneissäkin todistaneet eläinlääkärit vahvistaneet.

KKY:llä olisi ollut rahaa ja tekijöitä, mutta hallitus hylkäsi toimillaan julmasti nämä kissat!

Ette taida pystyä vastaamaan, koska tiedätte itsekin, että nämä kissat olisivat olleet suurimmaksi osaksi kuolemaan tuomittuja ilman toista yhdistystä!! Joutuisitte siten myöntämään virheellisen toimintonne synkkyyden. Ettekö häpeä yhtään siellä hallituksessa?

Sanonpa vielä senkin, että minusta Sanna on kirjoittanut täällä pelkästään asiaa ja erittäin fiksusti. Hän on pätevä ja ammattitaitoinen niin työssään kuin yhdistyksenkin tehtävissä. :)