KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

KKy:n jäsen toistaiseksi

/ #3133 Re: Jätetäänpä nyt adressinaiheen ulkopuoliset asiat sivuun...

15.01.2012 16:45

#3132: - Jätetäänpä nyt adressinaiheen ulkopuoliset asiat sivuun...

Niinpä! Täällä KKY:n hallituksen kannattajat vaan koko ajan kommentoivat epäasiallisia asioita, mutta kissoihin ja niiden hyvinvointiin liittyviä kohtia ei taas lainkaan huomioida!

Ihan ensimmäisien muutettavien asioiden listalla KKY:ssä on, että taloudenhoitaja vaihdetaan vapaaehtoiseen henkilöön, joka ei maksa maltaita yhdistykselle. Sitä ennen pitää tämä päätön hädänalaisten kissojen talteenotto purkaa ja avata yhdistys kaikille vapaaehtoisille jäsenille ilman diktaattorimaisia ehtoja. Vaihtaa samalla hallitus uuteen ja toimivampaan, joka ajattelee kissojen parasta ja ei terrorisoi jäseniä. Töitä on todella paljon, mutta ovatko muutokset mahdollisia ennen kuin Tertun ja muutaman muun ainaisjäsenen pää kääntyy (eli ei ikinä niin kauan kuin henki pihisee)?

Vai onko niin, että KKY:n edellisen kaltaiset toiminnan muutokset ovat toiveajattelua enää tässä vaiheessa ja koko yhditys on vain lähinnä nimellinen yhteisö ja kuihtumaan tuomittu.

Seuraammeko nyt KKY:n "kuoleman kamppailua?"