KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

KKYn jäsen toistaiseksi

/ #3077 Re: Re:

10.01.2012 19:47

#3074: - Re:

KKY on menneen talven lumia! Itse tarkoitus on hämärtynyt hallituksella ja yhdistys kuihtuu pikku hiljaa myös jäsenissään, kun luonnollista poistumaa tulee! Tekijöitä ei juurikaan ole eikä kykyä tehdä muutakaan konkreettista työtä merkittävissä määrin niin kuin esim. laajamittaista valistyötä! Leikkauskampanjat ovat viimeinen yritys pitää jonkinlaista toimintaa yllä!

KKY:n jäsenyyttäni en tule enää ensi vuonna jatkamaan! Tänä vuonna olen jäsenenä vain siksi, että pääsen vuosikokoukseen toteamaan hallituksen toiminnan "hävityksen jäljet"! TUSKIN MIKÄÄN TULEE MUUTTUMAAN YHDISTYKSESSÄ ENNEN KUIN NYKYISEN HALLITUKSEN "PÄÄ" KAATUU! Se on sääli se! KKY voisi olla nyt aktiivinen upea yhdistys, jos oppositio olisi päässyt valtaan ja saanut elvytettyä toiminnan uudelleen hallituksen toimien jäljiltä! KATSOKAAPAS KUINKA HIENOSTI KISU RY TOIMII! SE ON PELASTANUT 7000 EUROLLA KOLMATTA SATAA KISSAAN REILUN PUOLEN VUODEN AIKANA!