KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Timo P.

/ #3067 Re: Valtaa

08.01.2012 21:30

#3052: romeo - Valtaa

"Eikös nyt vihdoin sais KISU ja KKY rauhan, kun jompikumpi yhdistys huudattaisi Peltoniemen puheejohtakasi, siitä tässä kai on ollut alunperin kysymys."

Kuules nyt, Arja! (Tai voithan olla Sirkkakin, joka kiihkoissaan tekee kirjoitusvirheitä.) JOS tarkoitat minua, niin olen aina ja joka paikassa sanonut, että minulla ei ole mitään hinkua kummankaan yhdistyksen puheenjohtajaksi. Eikä edes puheejohtakasi.

En ole edes jäsen kummassakaan. Enkä missään KKY-lyhennettä käyttävässä yhdistyksessä. Niitä on Suomessa useita.

Jos tarkoitat Kissojen Katastrofiyhdistys KKY ry:tä, niin sen hallituksen nelikkohan erotti minut juuri ennen vuosikokousta 2011. He olivat palkanneet varatuomarin kertomaan sen minulle vuosikokoussalin ovelle. Erottamisasiani on tällä hetkellä Turun hovioikeuden käsittelyssä. Erottamispäätöksen tekivät harvinaisen vireä ja ansioitunut puheenjohtaja Terttu Kanervo, valkeakoskelainen osaaja Anneli Repo, vaatimaton taiteilija Eija Lehtimäki ja Pinninkadulla asuva Vadelma-Aurora Salo.

Valitettavasti olen niin lahjaton, että en ymmärrä viestiäsi ollenkaan. Pitäisi varmaan saada Mensan testissä se korkein älykkyysluokka. Mutta kun  se jäi silloin aivan hilkulle. Toivottavasti suot minulle edes sen anteeksi.

Kunnioittavasti se "ykis"