KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kokouksen pelleilyn nähnyt.

/ #3014 Re: Re:

02.01.2012 23:00

#3012: - Re:

Joo.. Mitä lujempi johtaja sen parempi! Jos vain pystyy vaientamaan kaikki erilaiset mielipiteet, niin hyvä. Tälläistä kannattaa kumartaa! Terttu hommasi valtansa tueksi maksetun taloudenhoitajan, kaksi palkallista portsaria ja lakimiehen KOKO sunnuntai päiväksi. 240€/tunti.. Kaikki vapaaehtoisten keräämillä kissojen rahoilla! Niin hieno ihminen se sinun JOHTAJASI on. Meni sinun ja monen muun jäsenmaksu hienon asian puolustamiseen!

Vai oliko sittenkään näin?

Etpä ole perus koulukiusaajaa parempi. Samaa sarjaa kuin se punanaamainen hirnuva huutelija. Meriitit sulla ja Tertulla kissojen auttamisessa on 100% varmasti tältä vuodelta myös aika lähellä NOLLAA.

EI se kokousta edeltänyt kokous kovin salainen ollut. Siitähän oli lappu ovessa. Olisit kuunnellut mitä siellä sanottiin, niin et olisi tässä nyt näin idiootti

Onneksi kirjoitus tyylistäsi pystyy päättelemään aikaisemmat tekstisi. Alat oleen aika yksinäinen huutelija. Katso ympärillesi, kuinka viralliset edustajat ovat olleet hiljaa, eivätkä osaa perustella mitään. Onneton ihmisparka. Mene auttamaan kissoja niin olisit hyödyksi.