KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #3008 Re: Re: Re: Toivomus Tertulle!

02.01.2012 21:32

#3004: - Re: Re: Toivomus Tertulle!

Ja kukaan muu ei ole sen jälkeen tehnyt tuota työtä yhtä uhrautuvasti?! Kuule, aivan varmasti on yhtä hyviä ja vielä parempiakin joista te ette tiedä mitään, ettekä haluakaan sillä laulatte vain sitä yhtä ja samaa ylistyslaulua. Teille ei kelpaa kukaan, teillä on vain yksi ja ainoa, eikä muita tule, näin on aina ollut ja näin tulee olemaan?

Joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään, kukaan ei kiellä niitä aikaansaannoksia MUTTA ei ne riitä eikä auta nyt pulassa olevia kissoja!! Ja eikö nuo teot velvoita osoittamaan jatkossakin että ne teot tulevat aidosti sydämestä ja oikeasti halusta auttaa kissoja, eikä siitä että nostettaisiin jalustalle!?!?

NIIN...niitä vanhojahan täytyy tyytyä nyt muistelemaan kun juurikaan mitään mainittavaa "urotyötä" kissojen hyväksi ei ole sen jälkeen tapahtunut! Vanhoilla teoilla ratsastetaan. Väkisinkin tulee mieleen tuosta ylistyksestä lähiaikoina julkisuudessa ollut eräs "pohjoismaa" ja sen henkilöpalvonta..