Maahanmuuttajien tuet

yksinhuoltaja
Vieras

/ #41 on suomi köyhä ja siksi jää

30.09.2010 09:05

Suomi jakaa liian avokätisesti rahojaan.Ja itse maamme joutuu ottamaan velkaa vuosi vuodelta enemmin ja enemmin.En todella ymmärrä,miten maahanmuuttajille annetaan kaikkeen rahat .Kun itse suomalaisena olen aloittanut elämäni minulla oli ruokailuvälineet ja likainen vanha täkki.Ei minulle tai muille kaltaisilleni köyhien perheiden lapsille annettu rahaa huonekaluihin,pyykkikoneisiin ym..ym..kuin tänä päivänä maahan muutajille tarjotaan kaikki ja he eivät osaa olla kiitollisia mistään.Vaan valittavat saadakseen lisää ja lisää.Ei suomalainen yksihuoltaja esim.voi ostaa lapselleen muuten kuin kirpputoreilta,ja velaksi korkojen kanssa.Mutta maahanmuuttajat saavat sosiaaliluukulta kaiken uutena maksusitoumuksilla kaupoista!
Minusta suomen hallitus tekee väärin oman maan kansaa kohtaan,kun omat heikoimmat on jätetty heitteille!Oma lapseni ei voi edes harrastaa,kun yksinhuoltajana(sairaana)en voi tarjota lapselleni hänen harrastustaan,mitä hän toivoisi harrastavan(jalkapalloa),koska ei ole varaa maksaa seurojen suuria maksuja.Mutta maahanmuuttajien mukulat ovat järestään kaikki jossain urheiluseuroissa.Kysynkin ,kuka maksaa heidän seuramaksunsa ja vaatteet ym..tarvikkeet harrastukseensa..??Uskon ,että suomenkansa..sosiaalitoimisto!
Oikeudenmukaisuus puuttuu suomessa.Täällä päättäjät ovat rasisteja omaa kansaansa kohtaan!Se näkyy heidän päätöksissään .
Ja maahanmuuttajat osaavat käyttää puheillaan hyväksi suomen sinisilmäisiä päättäjiä!
Olisi korkea aika herätä.Kohta suomenkansa ei kestä tätä maamme kansan kyykyttämistä ja aliarvioimista.
Rukoukseni on.
Oi Herra siunaa suomen kansaa