KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Totta vai tarua

/ #2864 Re: Re: Hyvää Joulua Timolle, Pirjolle jne

13.12.2011 11:52

#2863: - Re: Hyvää Joulua Timolle, Pirjolle jne

... "ja ruvetaan keskustelemaan täällä seuraavan kerran 2012 vuoden vuosikokouksen jälkeen"...

Jaa huhtikuun loppuunko  pitäisi sitten olla keskustelematta? KKY pitää kokouksensa varmaankin vasta sitten. "Kuten ennenkin."

Sitäpaisti ei KKY:n vuosikertomukseen voi luottaa, se on osittain valetta. Viime vuosikokouksessakin meni läpi valheellinen vuosikertomus. Tapahtui nimittäin niin, että maineikas varatuomaripuheenjohtaja ei avannut keskustelua toimintakertomuksesta ollenkaan.  Heppu hakkasi vain nuijaa minkä kerkesi ja sai livautettua toimintakertomuksen taitavasti ohi. Menettely käy hyvin ilmi vuosikokouksen nauhoitteesta. Vuosikertomus meni pelkällä maininnalla eli tilintarkastajan hyväksynnällä. Joka puolestaan oli kyllä ihan pihalla vuoden 2010 OIKEISTA  tapahtumista ja päätöksistä.

Tiedän, että vuosikertomuksesta on olemassa TODELLINEN JA OIKEA versio. Sellainen oli ainakin jossain vaiheessa Timo Peltoniemellä. Hänen piti esittää se vuosikokouksessa, mutta kävi kuten jo kerroin. Siihen oli kirjattu asiat ihan todellisina. Tiedän sen, koska aktiivijäsenenä olin seurannut kaikkea läheltä.