KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Villipedon omistaja

/ #2754 Vanhan jäsenen kommentteja

26.11.2011 19:15

Totta on, että KKY:ssä on vuosien varrella ollut erilaisia epidemioita , mikä on aivan luonnollista.Mutta ennen niistä vain ei nostettu äläkkää. Henkilökemiat nähdäkseni on syynä siihen, että nyt nostettiin. Taisi käydä pj TK kunnian päälle, kun PP alkoi toimia liian aktiivisesti, pj TK kai pelkäsi menettävänsä puheenjohtajuuden hänelle ja siksi alkoi mustamaalaus.
Aikaisemmin , kun Heli K pyrki puheenjohtajaksi, niin silloinkin pj TK haukkui ehdokkaan ja sai aikaiseksi uudet vaalit, jossa TK sitten valittiin puheenjohtajaksi. Vaali, jossa Heli K valittiin puheenjohtajaksi onnistuttiin siis pj TK toimesta mitätöimään.
Pahalta tuntuu PP , Heli K ja monien muiden mustamaalattujen puolesta.
Me rivijäsenet emme todellakaan hyväksy hallituksen linjausta hylätä heikoimmassa asemassa olevat kissat !
Uusi, kenttätyötä arvostava puheenjohtaja todella tarvittaisiin KKY:en johtoon ennenkuin KKY:en maine täysin menee.
Rivijäsenet ei myöskään kannata palkallista taloudenhoitajaa. Lakimiehen palkkiotkin pitäisi pj TK itse maksaa omasta pussista, sillä pj TK tämän sodan aiheutti hylkäämällä heikoimmassa asemassa olevat kissaraukat.