Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

islamin valehteluoppi koraanissa = taqiyyaa-oppi, joka on islamin tärkein oppi

/ #273 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Israelin kaksitoista heimoa

09.11.2011 15:09

#268: TeroK - Re: Re: Re: Re: Re: Israelin kaksitoista heimoa

>>>>>Minua jaksaa huvittaa se miten jotkut teistä ottavat martyyrinkruunun kantaakseen.Vai on internetin keskustelupalstoilla jauhaminen modernia kristitittyjen leijonille syöttämistä?tämähän on aivan kamalaa vainoa.

Voi pyhä lehmä teidän tekopyhyytenne kanssa.Saat varmaan Jumalaltasi täyden kympin kun joudut kestämään moista kidutusta. onlinena.

kysymys oli siitä,että osa(vaikea sanoa kuka koska ette uskalla edes käyttää nimimerkkiä)jaksaa väittää ,että irael kuuluu kokonaan juutalaisille ja palestiinalaisten sortaminen saa jatkua, koska raamatussa lukee miten Jumala jakoi sen kahdelletoista heimolle yli 2000 vuotta sitten.kuitenkin samalla logiikalla teidän tulisi kivittää nainen jolla on kuukautiset jos hän kävelee ihmisten keskuudessa.-hävittäkää paha keskuudestanne.

Itse uhkailette minua supon kotikäynnillä ja väitätte minun tukevan terroristeja.tyypillisitä fundamentalistin käytöstä.

minä en vihaa teitä lahkolaisia.oletto toki taikauskoista väkeä mutta samalla totta totisesti huvittavaa porukkaa.tv7:nne on,kuten jo aikaisemmon totesin harvinaisen  hyvä huumorikanava.

toisekseen en minä juutalaisia vihaa.ainoastaan heidän apertheidpolitiikkaa harjoittavaa hallitustaan>>>>>>

Jahas, joko taas... Tero K. ja Palewood - ja aina vaan tämä sama lavastuskuva. Todella järkyttävää valhetta!!!

Tietämättömille kerrottakoon, että kuvassa palestiinalainen terroristi on varastanut tuon kuvassa pahoinpidellyn juutalaisen IDF:n varusteet ja tästä on tehty Palewoodin mukainen lavastuskuva, jossa pyritään jälleen mustamaalaamaan juutalaisia.

Nämä kaikki kuvat tässäkin adressissa kuuluvat tähän samaan Palewoodin juutalaisten mustamaalaus-asetelmiin.

Mm. nuo pikkutytöt, jotka näit aiemmin muka juutalais-tyttöinä kirjoittamassa heprealaista tekstiä pommeihin, ovat Palewoodin näyttelijöitä eli palestiinalaisia tyttösiä puettuina "valeasuihin" kevyihin juutalaistyttöjen mekkoihin. Kaavut oli otettu heiltä pois.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…