Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

ais

/ #251 Re: Re: Hei Israelin ystävä!

08.11.2011 22:19

#247: - Re: Hei Israelin ystävä!

Väärä nimi. Koraanissa käsketään tappamaan vääräuskoiset. Eli muut kuin islamia tunnustavat. Mikä oikeus sinulla on tuomita Israel? Oletko itse se synnitön jolla on oikeus heittää ensimmäinen kivi? Tekopyhyyttä se tuomitseminen on kaikilta muiltakin valtioilta. Jokaisella maalla on omat filistealaisensa joita itse sortavat. Tässä maassa on myös, sotaveteraanit jotka elävät pienillä eläkkeillään ja joutuvat vuosittain keräämään/kerjäämään avustuksia kansalta, reumasairaat joilta vietiin sairaala, vanhukset yksinäisyydessään ja vaipoissaan joilta vähennetään hoitajia  ym. apua, perheet voivat huonosti, ylipääsemättömien vaikeuksien edessä tehdään epätoivoisia ratkaisuja.. verovelkaiset ja muut joille kasataan velvollisuuksia. Sitten tämä valtio sallii nokkamiestensä/naistensa ottaa itselleen kymmenkertaiset palkat alamaisiinsa nähden ja esittää leikkauksia ja tukien loppumisia sinne alimmille tuloryhmille. Vasuripomot ovat itse niitä ahneimpia, valitetaan tuloerojen kasvua ja itse ollaan vaatimassa prosenttikorotuksia. Moraali on laskenut parin viimeisen pressakauden aikana. Ja tällainen valtio on nulikkahallituksensa ja sen ulkoministerin suulla tuomitsemassa Israelia, eikä ole itse yhtään sen parempi.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…