SRAL Vuosikokousaloite

Vieras

/ #240 Re: Tähän on siis tultu!

27.07.2010 13:54

#237: Ilkka Martikainen - Tähän on siis tultu!

Minä pidin kanssa 7-vuoden tauon ja silloin erosin myös riitaisasta liitosta. Enkä aio myöskään liittyä entistä riitaisampaan liittoon. Vanhemmat järjestötoiminnassa aktiivisesti olleet muistavat, ettei tämä viimeinen "Jussila-episodi" ollut suinkaan ainoa riitaisa tapahtuma. Aina yhtenä osapuolena sama henkilö. Ham-spirittiä tarvitaan ja siitä puhutaan ainoastaan silloin, kun sille on tarvetta ja amatöörien keskuudessa sille totta tosiaan on.

Olen ollut monessa yhdistyksessä ja usein ihmetellyt miten niinkin pieni virka kuin puheenjohtajan virka voi nousta päähän. Puheenjohtaja ei suinkaan ole kunkku yhdistyksessä vaan jäsenet

En ole myöskään paikallisen RA-yhdistyksen jäsen. Yhdistyksissä+liitoissa ei yleensä kerätä kahteen kertaan jäsenmaksuja, enkä minäkään aio maksaa. Paikalliseen yhdistykseen voisin ehkä liityä, koska siellä - kuten yleensä yhdistyksissä - eläkeläisillä on halvempi jäsenmaksu. RA-liiton maksu on "elitistisen" suuri. Sen päälle yhdistyksen jäsenmaksu on liikaa.

Kannattaisi ottaa esim Caravan -liitosta oppia.

Toistaiseksi olen ollut hyvin vähän äänessä ja en tiedä kauanko jatkan. Paljon on 7-vuoden aikana muuttunut. CW:n tilalle on tullut monenlaisia digimodeja ja 2m/70cm käsikapulani ei enää herännyt. Oma taito ei riittänyt sitä korjaamaan. Mutta kahtellaan ja ihmetellään.

OH3MUA