KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

sukankutoja

/ #2380 I wonder

08.10.2011 01:48

Voisiko joku KKY:n kannattaja vastata siihen, miksi TE ette kommentoi mitään opposition esittämiä KKY:n toiminnan epämääräisyyksiä? Jauhatte vaan turhanpäiväisyyksiä, juupas eipäs leikkiä! Miksi ette puhu myöskään mitään kissoista? Mitä luulette tapahtuvan niille aroille puolivilleille kissoille nyt, jotka KKY jätti heitteille poistaessaan ne toimintasuunnitelmastaan? ? Voin kertoa, että osa niistä paleltuu pakkaseen ensi talvena tai saa vakavia vammoja.... Tai niin voisi käydä monelle yksilölle, jos Kisu ei niistä huolehtisi! Häpeän kertoa kuuluneeni KKY:n toimijoihin... En kertakaikkiaan jaksa ymmärtää KKY:n nykyistä toimintaa, joka on pelkkää teatteria. Edes AS, jonka kuvittelin olevan jonkinlainen pelastus KKY:n hallituksessa kaiken vuosikokouksen farssin tunnelmissa, ei ole osoittautunut olevan hallituspaikan arvoinen tai kissojen arvoinen! Miten aikuinen mies voi olla niin lapsellinen ja tietämätön todellisista asioista.