Joensuu vapaaksi pelosta

Vieras

/ #214 Re: Mitä?

15.01.2016 20:11

#208: Ihmettelijä - Mitä? 

Jaan vastaukseni kappalejakosi mukaan:

1) Ei, en pelkää ihmistä lähtökohtaisesti, vaikka pidät minua naisena sinua alempiarvoisena. Pelkäätkö sinä kaikkia ihmisiä? Minuakin, jos tulisin kaverieni kanssa kohti? Kuulostat vainoharhaiselta.

Minä pidän sinua samanarvoisena itseni kanssa. Onko se sinulle uutta? Tietysti pidän sinua huonokäytöksisenä, jos syrjit syyttä muita ihmisiä, tai rikollisena, jos todistan sinut rikollisessa itse teossa tai jos saat rikoksesta tuomion.

2) Että onko natsismi ollut koskaan pelottava asia Suomessa? Hehe. Ajattelit sitten kokeilla, josko olisi kivaakin tuollainen ihmisten eriarvoistaminen ja sen verukkeella sortaminen ja lopulta tappaminen? Aijai miten herkkiä poikia. Eikä yhtään väkivaltaisia wannabe-jengiläisiä.

3) "ilman Saksalaisia/Hitleriä/Natseja olisimme nyt Venäjäläisiä"? Niin, no, jos teikäläisillä sen historian ja suomen kielen kanssakin noin tiukkaa tekee, niin mikä ettei. Kokkeillaan ihan pirruuttaan myökii.

Olihan tämä trolli, olihan? Oli. Ei oikeasti voi suomalainen peruskoulu tuottaa noin huonoja.