Suomen pohjavesiä ei saa myydä ulkomaalaisomistukseen!

Timo Mäkelä
Vieras

/ #792

30.12.2015 11:50

Veronmaksajina me omistamme tämän maan ja kaiken mitä se sisältää. Suomalaisten olisi aika tajuta että jokainen mies on maansa kuningas jokainen nainen kuningatar jokainen kansalainen tärkeä osa tätä maata ja jokainen raharikas tai poliititkko joka vähättelee yhdenkin kansalaisen arvoa saatika liudan luulee liikoja ja suomalaisten tulisi ymmärtää ettei meidän tarvitse tyytyä siihen mikä on "ymmärrettävää ja kontuullista" me maan kansalaisina päätämme itse mikä on oikeaa ja kohtuullista jos miljardiyhtiöt voivat vaatia kaikkea ja parasta mikä on silloin meidän niin suuri syntimme ettemme me voi vaatia myöskin kaikkea ja parasta? Sellaista syntiä ei ole ainoa synti on vain ettemme uskalla vaatia sitä mitä vihollisemme vaativat itselleen ja he eivät jaa sitä kennellekään muulle minä jaan mielelläni puhtaan veden teille kaikille tutuille ja tuntemattomille miehille ja naisille suomen kansalaisille ja ulkomaiden turisteille ja tuskin ikinä kuulen siitä kiitosta vaikka sitä en edes halua. Tämä oli minun kommenttini ja kannustus puheeni kaikille epäröijille kiitos että sain allekirjoittaa.