Kannabis lailliseksi

Hawkes Asd
Kokkola

/ #1386 Lailliseksi

28.10.2009 15:44

Ehdottomasti lailliseksi.

Nykyinen huumepolitiikka on pahasti epäonnistunut, eikä ole kenenkään edun mukaista. Rahat menee diilereiden ja kartellien taskuun, vaikka ne pitäisi mennä verojen muodossa valtiolle. Diilereitä ei myöskään kiinnosta ostajan ikä tai terveydentila, nehän myyvät kunhan rahaa löytyy, ja yleensä vielä tulevat tuputtamaan muitakin huumeita. Tähän tämä huumeporttiteoriakin perustuu. "Jos rupeaa vetää kannabista, ni niinku. sit alkaa vetää kokaa ja muuta sellaista." Tottakai siihen on mahdollisuus kun diilerit tulee niitä tarjoamaan!
Jos kannabis olisi laillista, ei tarvisi tällaisten heppujen kanssa olla tekemisissä, ja vahvat, addiktoivat huumeet varmasti menettäisivät osuuttaan.
Nykyinen huumepolitiikka mahdollistaa lastenkin kannabiksenpolttelun. Olen itse nähnyt kuinka kannabista on alaikäisen helpompi saada, kuin alkoholia. Valtion pitäisi perustaa Alkon tapainen monopoli, säädellä ja verottaa kannabiksen myyntiä tarkkaan. Asioiden kieltäminen ei aina tilannetta paranna, tajutkaa se jo ihmiset! Tutkailkaa vaikka alkoholin kieltolakia, ja kertokaa oliko oikea päätös?

On okei jos ihmiset riehuvat ulkona kännipäissään ja huutelevat kadulla vastaan tuleville kaikenlaista, mutta sehän se vasta rikos on jos ihminen istuu kotona ja nauttii musiikista, ruoasta ja yleensäkin kaikesta vähän enemmän. Itse en alkoholiin tai tupakkaan koske, en myöskään vahvoihin huumeisiin. Menestyn hyvin koulussa, tapailen kaunista tyttöä ja kauppakorkea olisi tähtäimessä. Siinä se teidän nistinne..

Millä oikeudella valtio tai kukaan muu tulee minulle sanomaan, että saan kehooni tunkea sellaista myrkkyä kuin alkoholi tai tupakka, mutta kannabista ei missään nimessä? Valtio ylittää oikeutensa. Miksei samantien pistetä limonaadit, karkit, suklaat, kaikki terveydelle vähänkään haitalliset aineet laittomiksi?

Ihmisiä on helpompi kontrolloida, kun antaa heidän luulla että he ovat kontrollissa. Demokratian ydin...