Kannabis lailliseksi

tatu lybeck
Helsinki

/ #1297 Rupee vituttamaan!

06.08.2009 14:38

Siis ihan ensimmäiseksi, kaikki jotka polttaa kannabista tietää, että kannabiksesta ei todellakaan ole niin paljon haittaa kuin esim. alkoholi/tupakka.

Niille jotka sanoo että, "Laillistetaan samantien kaikki huumeet!" sen voin sanoa heille vaikka olen vasta 17-vuotias olen kummiskin sen verran kauan polttanut ja eikä vieläkää mulle oo tullu mitää ongelmia siitä. Jos lähdetää sille linjalle, nii siitä ei seuraa mitään hyvää! Koska kannabis on luonnollista suurin osa muista HUUMEISTA kuten jotkut Hapot,LSD jne... en niistä niin paljoa tiedä, mutta anyway niin suurin osa noista on ihmisen tekemää paskaa jotka sisältää enemmän myrkkyi ku tshernobilin ilmasto, joka tapaukses kaikki vinettäjät jotka nolaa ittensä tääl tietämättömyydellään ja wikipedian tiedoil nii voi mun puolesta pitää päänsä kiinni oikeesti! sori jos nyt loukkasin jotain, mutta tää on vaa mun kannan otto tähän asiaan! Kannattaa ottaa asioista oikeesti selvää, wikipediassa lukee vain kaikki kannabiksen haittapuolet joita on ehkä 2-5 toisinkuin tupakassa ei ole muuta kuin haittapuolia ja alkoholissa on sama juttu. Jos itse saisin päättää nii voisin lopettaa heti tupakan polton ja dokaamisen, jos kannabis laillistettaisiin. Voisin hyvinkin tehdä sen nyttenkin mutta ei ole resursseja siihen. :D