Kannabis lailliseksi

kippari kalle
keski pohjanmaa

/ #1270

03.07.2009 12:00

Ehdottomasti ei. Tarkalleen ottaen kannabis ei ole laillista hollannissakaan ja miettikää jos kannabis laillistettaisiin kokonaan. siihen puuttuisi suuret tupakkayhtiöt ja tuputtaisivat ties millaista paskaa taas kerran.Kannabiksen laillistamisen myötä siitä koituisi vain harmia ihmisille koska sen varjolla tapahtuisi sortoa ja hyväksikäyttöä suurten yritysten johdosta. Ehdoton ei laillistamiselle, mutta ehdoton kyllä dekriiminalisoinnille! kannabiksen suhteen ongelmia tuntuu olevan vain alueilla joissa johdossa on valkoinen mies ja politrikkailut.||| Miettikääpä onko Intiassa sen suurempia ongelmia hampun takia vaikka se kuuluu siellä arkipäivään ja on luonnossa kasvava kasvi niillä leveysasteilla? ja kun joku sanoi että ''olen mielummin alkoholisti kuin tuhkamuna pössyttelijä'' (ei aivan näillä sanoilla) niin onko intiassa ongelmia lisääntymisen suhteen? EHEI... Itse tahdon uskoa vain ihmistä jolla on oikeaa kokemusta eikä vain perätöntä puppua. Kaikki ihmiset ketkä tuntevat hampun henkilökohtaisesti kertovat eri tarinaa kuin pelottelu propaganda ja perättömät valehtelijat, kumpaa haluat itse uskoa?