Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

vieras

/ #38

11.07.2015 07:57

Kyllä on uskomatonta kommentointia Stubbilta! Ei takuueläkkeensaajat ole välttämättä niitä vähäosaisempia. Pitäisi Suomen valtiovarainministerin edes se ymmärtää. Järki käteen Stubb!  Eläkeläiset ovat luoneet edellytykset tälle maalle ja nuoremmille elää vapaassa yhteiskunnassa. Turha puhua kuinka nuorten on elätettävä vanhukset! Kuinka paljon ovat vanhemmat ihmiset joutuneet tekemään töitä ja kärsimään, kun he olivat nuorempia. Ei ollut äitiys/ isyyslomia, pitkät työpäivät. Kaikesta piti tinkiä. Nyt heiltä halutaan vielä eläkkeelläkin viedä leipä pöydästä! Tämähän on hyvä tapa päästä eroon vanhuksista. Nuoremmille pitäisi kaikki tuoda kultalautasella eteen. Leikkaukset kohdistettakoon ENSISIJAISESTI ryhmiin, jotka tulevat Suomeen vain nauttimaan meidän luomasta elintasosta. Onhan se merkillistä, että sosulla on kyllä rahaa elättää vieraita ja jättää omat kansalaiset ahdinkoon! HÄVETKÄÄ, JOS EDES OSAATTE!

Kyllä Arhinmäen lausunnolla saa pyyhkiä, vaikka .... Minkälaista hurskastelua. Hän itse on ollut luomassa nykyistä tilannetta! Edellisen hallituksen virheistä tässä nyt kärsitään! Hän pitää kansaa näköjään aivan tyhmänä!