Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Lauratar

/ #1260 JUMALAN mielipide

08.07.2015 09:48

Laitetaan tähän JUMALAN mielipide asiasta, joka on kaikista olennaisin moraalisissa sekä oikeudenmukaisissa asioissa.

------------------------------------

Raamattu sanoo; Joka köyhää pilkkaa, se herjaa hänen Luojaansa. Sananlaskut 17;5

(San 28:27) Joka köyhälle antaa, se ei puutteeseen joudu; mutta joka silmänsä häneltä sulkee, saa kirouksia paljon.

(Gal 2:10) Meidän oli vain muistaminen köyhiä, ja juuri sitä minä olenkin ahkeroinut tehdä.

Hesekiel 16; 49 Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut.

Raamatun jakeet kuuluvat: ”Jos joku veli tai sisar on alastomana ja sen päivän ruokaa vailla ja silti joku teistä sanoo heille: ’Menkää rauhassa, pysytelkää lämpiminä ja hyvin ravittuina’, mutta ette anna heille heidän ruumiinsa tarpeita, niin mitä hyötyä siitä on?

Aam. 4:1
Kuulkaa tätä, te uhkeat Basanin lehmät Samarian vuorella! Te sorratte vähävaraisia ja riistätte köyhiä.

Miika 2:8
Vielä äsken te olitte minun kansaani, nyt te olette nousseet minua vastaan. Te riistätte viitan niiltä, jotka elävät kaikessa rauhassa, käytte niiden kimppuun, jotka pahaa aavistamatta kulkevat ohitse eivätkä tee vastarintaa.

Miika 2:9
Te karkotatte minun kansani äidit heidän omista kodeistaan. Heidän lapsiltaan te riistätte ainiaaksi minun antamani kalliit lahjat.

1. Kor. 6:8
Ei, te itse teette vääryyttä ja riistätte muilta, jopa omilta veljiltänne.

Jaak. 4:2
Te himoitsette, mutta jäätte vaille, kiihkon ja kateuden vallassa te vaikka riistätte hengen toisiltanne, mutta ette silti saavuta päämääräänne. Te taistelette ja iskette yhteen, mutta jäätte vaille, koska ette pyydä.

...............................................

Nykyaikana ei kunnioiteta Jumalaa, eikä huomioida Hänen mielipiteitään. Jumala ajatetaan ulos eduskunnasta, siellä on täysi demonien riehunta sen jälkeen. Mitä hyvää siitä voi koitua? Ihmiskunta tarvitsee pysyvät moraali-Lait, ja nehän on kirjoitettu Raamattuun. Muista seikoista voi ihmiset riidellä vapaasti.