Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Vieras

/ #32 eläkkeen saajien asumistuki

06.07.2015 16:58

Hei! On odotettavissa myös perussuomalaisilta ja varsinkin kepulaisilta samanlaisia kommentteja. Kukaan ei ole perehtynyt seurauksiin ja siihen mitä tuen leikkauksen jälkeen tapahtuu. Kulut kasvavat koska: ihmisten on pakko asua myös Helsingissä, asiointi siirtyy toiselle luukulle ja kyykytys jatkuu siellä hieman toisessa, ankarammassa muodossa:jokainen lippu ja lappu syynätään sekä onneksi valveutuneimmat voivat jopa saada heille kuuluvia etuuksia:silmälasit tms tarpeellista. Suurin osa jää paitsioon:leipäjononn tai jopa asunnostaan kadulle. Mitä tähän sanoo hallitus? Leikkaukset ovat aina vaikeita. Käy kyllä ilmi hallitusohjelmasta selvästi mihin on meno. Luokkayhteiskuntaan ja amerikanmalliin takaisin ja kovalla vauhdilla. 

Kysynkin missä ovat maksamani eläke ja sosiaaliturvarahat noin 48 vuoden työstä jotka olen maksanut elinaikanani? Miksi niitä ei ole säilytetty minun eläkkeeseeni ja esim. asumistukeeni nyt kun en enää jaksa? Kuka ne rahat on vienyt minun  toimeen tulostani? Kuka hyötyy siitä että vuosia säästämani asunto päätyy vanhuudenturvani maksuksi? Onko se "mukamas"hoivakotiyhtiö Caymansaarilla vai amerikkalainen eläkevakuutus yhtiö?

Haluan vastaksen tähän Suomen nykyiseltä hallitukselta vai pakottaako se minut leipäjonoon? t. Riitta Puranen, kansalainen, tasavaltalinen kapitalistisessa Suomessa.