Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Vieras

/ #746 vihainen

25.06.2015 06:37

Kuten olen jo aijemmin kertonut tässä keskusteluketjussa, itse menetän n.160e kk ja asunto 48m ja vuokra 550e.  Eli meitä on PALJON joita nyt löydään päin naamaa, tai sanoisiko keille pyllistetään mistään mitään piittaamatta.  Asun pohjanmaalla päin, ja kun olen Kelan laskuria avuksi käyttäen katsellut mihin voisin muuttaa jossa yleinen asumistuki ehkä riittää siihen ettei sossuun olisi pakko mennä, joudun muuttamaan pikkuruiseen yksiöön keskelle ei mitään, jossa ei ole kauppoja, ei perheettömälle mitään tekemistä, ja ulkoilumaastoista ei ole hyötyä, nivelrikkoisena eli lopputulos olisi aika paha.

Sossuun täälläkin moni vaan sanoo mene...sekään kun ei kaikille ole edes mahdollista, se oma koti kun on sitten myytävä, ja muutettava esim jostain rintamamiestalosta, yksiöön 20m max, siinä jää hyötyliikunnat ym ja se yksiö kuten sanoin on pakko olla jossain mehtässä, muuten nekin ovat vuokriltaan noin 500-700e kk.

Sossuun menosta sekin, ei kaupunkien pitäisi joutua valtion maksumiehiksi? Ihmettelen kun kunnat ei tästä älähdä, mikä taakka monille kunnille on siirtymässä, sanotaan vaikka 100e kk X20 tuhtaa vanhusta!!!!  Kunnilla, mistä rahat?

Sipilä ja Soini lulin todella että teissä oli jotain vastuunkantajaa, tämä ei ole vastuunkantoa kun vanhukset hylätään!!!!!  Stubbista en odottanutkaan että hän tajuaisi.

Olen ollut vihainen kohta kuukauden asian puitteissä, miten SSS mäistä tämä, ei kuin kaasukammoit puuttuu, kaikki hyödytön materiaali jne...samassa hengessä toimivat!