KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #4245 Re: Kisun kissakiivaat, anarsissit

20.05.2015 10:14

#4241: XYZ - Kisun kissakiivaat, anarsissit 

"Hienosti avautuu myös "Puurovelli", joka todella on mielensäpahoittaja." Kiitos kehuista mutta valitettavasti yhdessä asiassa ammuit ohi; minun täytyy tuottaa sinulle pettymys ja toivon, että kestät sen..en ole todellakaan pahoittanut mieltäni SINUN kommenteistasi vaan siitä miten KKY on kohdellut kissoja..toivottavasti osaat erottaa nämä asiat toisistaan..sinun kommentit ja KKY,n toiminta koskien hädänalaisimpia kissoja...vai ovatko ne kuitenkin sama asia ja samansuuntaiset?

Todellakaan minun mieltäni et pysty pahoittamaan, siihen sinulla ei ole valtaa etkä pysty. Kommenttisi ovat lähinnä säälittävän huvittavia ja selvästi kaipaat sanailussa "painikaveria" ja "kädenvääntökaveria" yksinäisyyteesi--yleensäkin taidat kaivata kaveria?..ja me "kiivaatkin ja anarsissit" ym. kelvataan paremman puutteessa.  

Provokatiivisilla kommenteillasi saat aina kuitenkin jonkun vastaamaan, tosin järkevää hedelmällistä keskustelua kanssasi ei saa millään aikaiseksi mutta ollaanpahan sun seurana edes hetki ja ihmetellään sun perin kummallisia mielenliikkeitä. Saat tuntea ainakin hetken olevasi olemassa kun joku koittaa saada tolkkua kommentistasi ja koittaa vastata päättömyyksiisi...kuten minä nyt. Onhan se varsin epäkohteliasta olla vastaamatta.

Halu siis auttaa myös yksinäisiä ihmisiä kissojen ohella.

Autan kyllä kissoja MUTTA koita nyt sinäkin uskoa ettei kaikki täällä kommentoivat, kuten minä kuulu KISU,n enkä myöskään KKY,n enkä muihinkaan ko. järjestöihin vaan kannamme huolta kenties siitä mihin hädänalaisille kissoille antamamme rahat menevät..... pankkiin makaamaan säätiöintiä varten niitä ei kukaan ole lahjoittanut!!! 

Tässä yhdistyksiin kuulumis asiassa  tuotan sinulle pettymyksen mutta pettymykset kuuluu elämään..eikö?

Hyvää ja selkeämpää alkukesää ja oikein mukava olisi kuulla kerrankin ajatuksistasi ja näkemyksistäsi MITEN hädänalaisimpia kissoja PITÄISI sinun mielestä auttaa! Nyt vaan keskityt ihmisten ja yhden yhdistyksen nälvimiseen haukkumiseen ja arvostelemiseen, kissat tahtoo jäädä sivuseikaksi, keppihevoseksi jolla täällä ratsastelet jakelemassa viisauksiasi.

Olet trollaaja joille ei pitäisi vastata mutta vastaan sinulle kuitenkin koska trollaaja on usein yksinäinen ja onneton ihminen.

ps. paljastit itsesi älähtämällä erityistilintarkastuksen tarpeellisuudesta...ja sehän olisi oikeasti tarpeellinen ja olis pitänyt pitää jo vuosia sitten. Jos yhdistyksellä ei ole mitään peiteltävää niin mielelläänhän sen luulisi siihen suostuvan todistaakseen, että asiat on niinkuin pitää.