Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

Narnia

/ #294

14.05.2015 12:19

Ilman muuta ulos Suomesta rikoksen tehneet ulkomaalaistaustaiset. Varsinkin nämä somalien tekemät raiskaukset, naisien seksuaalinen häirinta, ja huorittelu, ryöstöt, väkivalta kanta suomalaisia kohtaan on aivan härskiä. Olen itse kokenut useaan kertaan seksuaalista häirintää ja huorittelua, kuullut pelkästään negatiivisia aioita somaleista, nähnyt omin silmin aivan tarpeeksi, joten kaikki mahdollinen kunnioitus tätä kansalaisuus ryhmää kohtaan on nollassa. En vaan pysty tuntemaan enää pienintäkään kunnioitusta edes ihmisenä heitä kohtaan.  Enkä voi ymmärtää kuinka suomen oikeuslaitos ja päättäjät vaan hyssyttelevät ja paijaavat näitä hirviöitä. Tosi asioita yritetään peitellä ja suojella näitä rikollisia. Minne on kadonnut oman maansa kansalaisten oikeusturva ? Kehtaavat vielä olla tuolla rasisti kortti heti valmiina, kun vaan kehtaatkin puoliansa pitää. Itse ovat pahimman sortin rasisteja kantasuomalaisia, naisia, ja pikkutyttöjä kohtaan. Todellisia villipetoja, hirviöitä.Sanotaan nyt tässä ihan suoraan, että jos tyttärelleni tai itselleni tapahtuisi, vaikka raiskaus tai sen yrityskin, niin minähän haistattaisin sillon näille somalin paijaajille ja hyysäreille, siinä vaiheessa en enää välittäisi vankila tuomiosta, en mistään. Menisin suoraan hakemaan aseen, pesis mailan, puukon ja ostaisin oikein s--t-nan ison dildon ja ottaisin oman käden oikeuden käytäntöön. Eikä ole epäilystäkään ettenkö sitä tekisi.  Kaivaisin mistä tahansa keinolla millä hyvänsä tekijöiden nimet ja osoitteet. Mielikuvitusta käyttämällä voitte vetää johtopäätöksen mitä näille hirviöille tapahtuisi. Ammutaanhan susiakin, jotka on käyneet lehmien tai lampaiden kimppuun. Peto on peto.