Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

Marja-Leena mummo

/ #292 Olemme omassa maassamme rasististen maahantulijoitten armoilla

29.04.2015 13:25

Olen joutunut somalinaisen hyökkäyksen kohteeksi ja siitä tehtiin oikein poliisikuulustelut koska minä niin halausin.           Tavaratalossa joku tökkäsi olkappäätäni ja kysyi;mitä sinä minusta tahto.Katsoin kuka siellä ja näin somalinaisen jolla oli pikkupoika mukana ja toinen näytti olevan vatsassa.Sanoin että en mitään.Nainen kysyi toisen kerran saman.Sanoin taas etten mitään.Silloin nainen alkoi huutaa;minä tahto sinulta raha sinä maksa minulle.Pysähdyin ja jäin katsomaan.Nainen huusi;sinä olla vanha,ruma,hullu,sika ja minä tappa sinut ja löi nyrkillä vasempaan ohimoon.Sitten se huusi miehelleni että minä tappa sinut ja sylki miestäni päin naamaa.Se nosti vielä kädessään olevan korin ja aikoi lyödä sillä,mutta laski sen.Pyysin tavaratalon henkilökuntaa soittamaan poliisit ja kun ne tulivat sanoi nainen että heillä lyödään heti.Siitä tuli molemmille osa puolille kuulustelut ja nainen tahtoi meiltä rahaa viisisataa ja juttu oli menossa oikeuteen.Sitten meille tuli tieto että joku taksikuski joka oli nähnyt mitä tapahtui mennyt kertomaan omatoimisesti sen mitä oli tapahtunut.Odotin että nainen joutuisi syytteeseen mutta meille tuli ilmoitus että syyttäjä oli jättänyt tekemättä syytttämispäätöksen.   Menin kysymään poliisislaitokselta että miksi ja pääsin puhumaan oikein syyttäjän kanssa kun pyysin sitä.Syyttäjä ei paljon halunnut keskuatella,katseli vain ikkunasta ulos ja sanoi että te olette kuitenkin jotenkin provosoineet häntä.  Tälläinen oli Turun kaupungin syyttäjä.Entä jos olisin lyönyt takaisin olisi se ollut rasistinen teko ja olisi tullut oikeusjuttu ja olisin maksanut ison summan.Julkisuudessa olisi ollu joka lehdessä että löin raskaana olevaa naista millä oli vielä lapsi mukana.Minulle tuli siitä naisesta sellainen tunne että miten paljon se oli saanut rahaa tällä tavalla käymällä ihmisten kimppuun.Täytyy kyllä sanoa että mieleni oli tehnyt lyödä takaisin mutta pystyin hillitsemään itseni.

Marja-Leena ja Rauno Kärki.