Kristillinen tv-kanava yleiseen valtakunnalliseen jakeluun

jani aarnio
JKL

/ #31 Niin...

28.03.2009 21:58

Ateistiset professoritkin yliopistossa opetti että meidän koko länsimainen yhteiskunta perustuu Raamatuun: suvaitsevaisuus, ihmisoikeudet jne. sieltä ne kaikki ovat peräisin. Niitä noudattavat sekä uskovat että ateistit.

Ja tuohon kommentiin: "Myös luulo siitä että rukoileminen auttaisi jotenkin ongelmissasi on täysin BS:ää. Voisit vaikka tehdä asialle jotain eikä vain istua polvillasi puhuen telepaattisesti olemattomalle oliolle. Kristinuskosta myös löytyy monta ristiriitaa, mutta ei niistä enempää."

Minulle on Jumala unessa kertonut rukousvastauksena kuukausia etukäteen mm. päivämäärän koska tulen parantumaan 8 vuotta kestäneestä sairaudesta - se tapahtui juuri tuona päivänä.

Jumala kertoi unessa kuukausia etukäteen tulevan vaimoni nimen, näytti hänen ulkomuotonsa, ja kertoi päivämäärän koska minä hänet tapaan. Ja tässä oli kyseessä henkilö jota en ollut koskaan ennen tavannut.

Kun olet tosi uskossa, tällaisia asioita tapahtuu koko ajan.

Ja joka vuosi 250 000 kristittyä tapetaan tässä maailmassa uskonsa vuoksi. Eikö sillä ole merkitystä? Jumala rakastaa homoja, mutta vihaa homoseksuaalsuuden aktia. Jeesus kuoli meidän jokaisen puolesta, sinunkin.

Ja ne ristiriidat kristinukossa - joka niistä puhuu ei koskaan ole itse Raamattua tai tiedettä oikeasti tutkinut, vaan toistaa mitä joku toinen on sanonut, mitä joku toinen sanonut, mitä joku toinen on sanonut jne. Kannattaa tutkia itse, ei luottaa minun sanaani. Sillä kerran minäkin olin ylpeä ateisti/agnostikko. Olin väärässä, ja tulen katumaan tuota elämäni harhapolkua lopun ikääni.

TV7 Näkyy ilmaiseksi täällä:

http://vod.tv7.fi/ohjelmatiedot/