Kristillinen tv-kanava yleiseen valtakunnalliseen jakeluun

Iiro Wasen
Turku

/ #26 Svartgårdille

21.03.2009 00:23

"- Tarkoitatko ettet muista milloin olisit täällä lausunut omia mielipiteitäsi?"

Siis tarkoitan kantoja joita en pysty muka perustelemaan.

"- Televisiolupamaksulla rahoitetaan pelkästään YLEn ohjelmia. Olen kyllä periaatteessa sitä mieltä että jos kristitylle televisiokanavalle löytyy halua, niin sen pitäisi olla riippumaton YLEstä, mutta en näe kristillisille televisio-ohjelmille mitään estettä. Logiikka olisi sama kuin sanoisi "Historianseurat maksakoot historiadokumenttinsa itse!". YLE on kanava, jonka tulee tarjota ohjelmia niin monelle maulle kuin mahdollista, myös kristityille. (Jos joku nyt vaatii ateistisia ohjelmia, niin voin sanoa että joulun aikaan sellainen itse asiassa tuli YLEltä. Argumentit eivät olleet kovinkaan vahvoja, mutta en itse loukkaantunut siitä. Pyöritin vain silmiäni ja vaihdoin kanavaa)"

Ja taas kerran TV7 on jo perustettu kauan sitten. Se on täysin kristitty kanava joten mihin tarvitsemme toista. Mikä tahansa kanava, YLE:n tai ei, ei saisi vaatia ihmisiä maksamaan siitä kanavasta jota he eivät katso tai kannata. Ja tuo on yksi vaatimuksista jota haluan joka kanavalta.

"- Taisi leikki sitten mennä vähän liian hyvin :P Mutta myönnät siis omat puutteesi keskustelussa? Hyvä juttu!"

...ja sinä omasi.