Metsästysseurojen panostettava pienriistakantoihin ja otettava uusia jäseniä seuroihin!

Marko Lind
Adressin tekijä

/ #7 MINULLE TULLEIDEN YHTEYDENOTTOJEN PERUSTEELLA:

06.02.2009 08:28

Olen saanut lukuisia puhelinsoittoja sekä sähköposteja, enkä kaikkiin ole pystynyt edes vastaamaan. Palaute koskien tätä projektia (johon yhtenä oleellisena osana kuuluu tämä adressi, joka aikanaan toimitetaan Metsästäjäin Keskusjärjestölle mahdollisia jatkotoimenpiteitä varten) on ollut myönteistä sekä kielteistä. Ne yhteydenotot, joissa kehutaan jonkun metsästysseuran toimintaa ovat pääasiassa tulleet jonkun metsästysseuran johtomiehiltä, kun taas moitteet koskien tämän päivän monien metsästysseurojen toimintaa ovat tulleet yksilömetsästäjien / maaomistajien toimesta.

Minua on pyydetty julkaisemaan koskien tätä projektia (tässä adressissa) erinäisiä tapauksia puolesta sekä vastaan koskien metsästysseurojen toimintaa. En kuitenkaan aio niin tehdä, sillä jos julkaisisin minulle kerrottuja ikäviä tapauksia siitä, kuinka joitakin metsästäjiä / maanomistajia on yhteydenottajien mukaan painostettu (heidän mielestään joissakin tapauksissa kysymys on jopa rikollisesta toiminnasta) joutuisin kirjoittajana itse vastuuseen mikäli ilmenisi tapauksien paikkansapitämättömyys. Sama pätee myös koskien niitä yhteydenottoja, joissa ylistetään joidenkin metsästysseurojen toimintaa.

SIKSI PYYDÄN JA TOIVON: OTTAKAA OSAA KESKUSTELUUN!

Tässä adressissa on oma keskustelu-alueensa! Laittakaa sinne tapauksia, jos olette kokeneet joutuneenne jonkun / joidenkin metsästysseuran taholta painostuksen uhreiksi tai muutoin oikeuksianne on mielestänne rikottu. Sama pätee, jos tahdotte tuoda esille jonkun / joidenkin metsästysseurojen toiminnan olevan niin hyvää sekä moitteetonta, että tahdotte tuoda sen esille.

Uskon, että ihmisiä (tämän adressin lukijoita) varmasti kiinnostavat kirjoitukset puolesta ja vastaan. Julkaisemalla kirjoituksenne tämän adressin keskustelupalstalla tuotte myös lukijoille tiedoksi arvokasta tietoa kentältä. Kaikki kirjoitukset (puolesta sekä vastaan) varmasti antavat arvokasta tietoa tämän päivän metsästysseurojen toiminnasta, mikä on yksi tämän adressin tarkoitus. LAITTAKAA SIIS KYNÄT SAUHUAMAAN JA OTTAKAA KANTAA KESKUSTELUUN!

Kunnioittaen:
Marko Lind / Voittaja-Kennel