Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #41379 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palstankäyttäjien oikeuksien puolesta.!

25.08.2014 21:19

#41368: - Re: Re: Re: Re: Re: Palstankäyttäjien oikeuksien puolesta.! 

December 1947  Heti seuraavana päivänä,  joulukuun alettua,  aseet alkoivat soida.
Jordanian osallistuminen oli vielä ehkä estettävissä.  Muuten  Isr:n 100 000: miehen armeijaa,  joista 10 000 koulutettua,  vastassa oli 400 000 arabisotilasta.

Golda päätti riskeerata itsensä,  ja lähti tapaamaan Jordanian kuningas Abdullahia  Ammaniin.
"Miksi lähetitte minulle naisen?"  Kuningas vihdoin kimpaantuu,  kun Golda laittaa hänet tiukkaan vastuuseen sanojensa pitämisestä.  "En koskaan petä lupustani,  etenkään naiselle.

My dear   Madam,  when I did that promise,  Iwas alone,    Olin yksin tehdessäni lupauksen.
Nyt meitä on viisi, en voi enää tehdä sellaisia lupauksia.

Olisi niin helppo välttää sotiminen?   Syy on valtio,  älkää pitäkö niin kiirettä!."

"Me odotimme 2000vuotta." vastaa Meir.

Kuningas nauraa partaansa ja  tokaisee:"Hyväksyn vastauksen. Ettekö  sitten voisi vielä odottaa muutaman vuoden lisää?"  Ja vakavoituu: " Minä otan koko Palestiinan ja juutalaiset saavat asua minun suojeluksessani." 
Sitten sodimme teitä vastaan ja voitamme.- Meir
Tekö,  yhden territotion kokoinen ma.

Oli virhe  lähettää tänne nainen -  sanoo Meir.  Jospa   Ben Gurion tulisi.  
-Jos Gurion sais aikaan rauhan minun kanssani,  hänestä tulisi sankari.  Minut sen sijaan ammuttaisiin.
Noin neljän vuoden kuluttua arabit ampuivat  kuningas Abdullahin.