Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #41281 Profeetta Jouko Pihon Profetiasivulta

24.08.2014 08:58

Maunon näky 17.8.2014

Rukoillessani 17.8.2014 siunausta julistajalle seuraavaksi päiväksi seurakuntaan näin näyn enkeleistä.

Näyssä minä näin seurakunnan istumassa ja valtavan enkeliparven heidän yläpuolellaan. Nämä enkelit kaatoivat viiniä laseihin, mutta seurakunnassa oli vain aivan muutamia, jolla oli hieno kultainen pikari kädessä, ja enkelit kaatoivat näihin muutamaan astiaan viiniä suurista leileistä. Muut enkelit näyttivät vain odottavan leiliensä kanssa.

Kun sitten menin seuraavana päivänä seurakuntaan, niin Pyhä Henki nosti tuon näyn uudelleen esille sekä Raamatusta kohdan: "Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis." (2.Tim. 2:21). Ymmärsin, että monella on paljon salaisia syntejä, uskonnollisuutta ja katkeruutta elämässä.

Sain kokouksen aikana tähän vielä vahvistuksen kahdella tavalla. Ensiksi haistoin kuin likaisen öljyn hajun tullessani seurakuntaan ja tuli mieleen auton öljynvaihto. Toiseksi jostakin aivastin vahingossa kammottavan näköisen ja likaisen räkäklimpin käteeni, ja sitä puhdistaessani vessassa nousi sanat mieleen: "Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos." (Ilm. 3:16). Toinen seurakunnan vika oli vanhentunut öljy ja välinpitämättömyys, niin ettei Herra voi käyttää näitä astioita herätyksen välikappaleina.

Tunsin myös, että tämä tulee jakaa, sillä tämä ei ole vain yksittäisen seurakunnan ongelma, vaan kautta Suomen. Antautukaa täysin Jeesukselle, niin Hän voi alkaa käyttää teitä.