Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Sixpack

/ #41156 Re: Re: Eduskunnan voimasuhteet kllistumassa sukupuolineutraalin avioliittolain hylkäämisen kannalle

19.08.2014 23:46

#41150: homous on katastrofi yhteiskunnassa. - Re: Eduskunnan voimasuhteet kallistumassa sukupuolineutraalin avioliittolain hylkäämisen kannalle

Mitäs sinä nyt oikein höpiset ....?

Että siis koko kansakunta ryhtyisi  ´tuosta vain´ heti oitis homoiksi heti kun  mahdollisuus avioliitonkin solmimiseen samaa sukupuolta olevan kumppanin kanssa mahdollistuisi ,mutta ei pitkään ehtisi nauttia tuosta ´homosuomalaisuudestaan´ ,kun jo kaikki meistä saisivat  HIV-tartunnan  ja se muuttuisi jokaisen  kohdalla vielä AIDS:iksi  ja koko kansakuntamme  kuolisi näin sitten  pois kansakuntien joukosta ja sen pituinen  sitten se riemunaika....

Tämänkö visiosi toteutumista vastaan sinä tällä palstalla tappelet ja uhittelet  ja ´voittoanne´hehkuttelet ?

Luuletko, että kaikilla- siis  kansanedustajia myoten on yhtä luja usko tuon  visiosi toteumisen mahdollisuuteen,kuin   mikä sinulla itselläsi on?