Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #41032 Re: Miksi jotkut vastustavat tiettyjä asioita?

16.08.2014 20:51

#41026: Apropoo - Miksi jotkut vastustavat tiettyjä asioita?

Hyvin todettu. Jäi vähän auki, että voiko vastata vaikka en vastusta. Sanoisin, että kysymyksessä on juuri se hyvän ja pahan välinen taistelu 'henkimaailmoissa', jota monet eivät usko olevan olemassa. Selvällä Suomen kielellä sanottuna kysymys on pohjimmiltaan Jumalaa vastaan kapinoimisesta, oli kapinoitsija sitten ei-ateistinen tai ateistinen.

Sinänsä huvittavia nuo "Suomen lain mukaan siinä ei ole mitään väärää" -kommentoimiset, niinkuin Suomen laki -nimisellä kirjalla tekisi jotain siinä vaiheessa, kun täältä lähdemme.

Osa näistä Suomen nykyisen, tasa-arvoisen ja yhdenvertaisuusperiaatteen täyttävän avioliittolainsäädännön ennallaan säilyttämisen vastustajista on houkuteltu mukaan "tasa-arvoisen"-sanan käyttämisellä, josta olisikin ollut paljon rehellisempää todeta, ettei kyse ole tasa-arvosta, vaan pyrkimyksestä muuttaa avioliitto instituutiona naisen ja miehen välisestä aivan joksikin muuksi, jossa valitettavasti painopiste on "oikeudessa lapseen" eikä "lapsen oikeudessa". Kansalaisaloite on kestämättömällä pohjalla sekä maallisesti että hengellisesti katsottuna.