Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Bögarnas fel

/ #40969 Omia kommenttejasi...

15.08.2014 21:47

#40966: -

...ei tulevaisuudessa (enää ensi talvenakaan jo,  esimerkiksi) lue ,eikä viitsi muistella enää kukaan.

Muistetaan vain  ,että kaikenlaiset paukapäät ne  netissä jotain vastaan yrittivät kirjoitella ja kaikkeen mahdolliseen  vedoten , haukkua,sättiä ja uhkailla meitä  tasa-arvoista avioliittoa vastustaessaan,mutta että nythän  (... eli siis silloin) heidänkään ei auta kuin pitää vain  asiasta mölyt mahassaan ja panna siitä  suuta supummalle-tai vaikka sitten´ turvat tukkkoon´-kun laki on jo meidänkin liittojemme puolella turhia törkyturpia ja heidän leukailujaan vastaan julkisuudessa.

Sen ajan kynnyksellä ollaan jo.Turha haave nimittäin se ,että Eduskunnan enemmistö asettuisi yhtenä äänestyksessä  tukemaan homofobisia kuvitelmianne meistä perusteena avioitumismahdollisuuden estämiselle ja eväämiseksi( enää toistamiseen ) meiltä  samaa sukupuolta olevilta pareilta.

AIDS on muuten tauti,eikä mikään teidän´ liittolaisenne taistelussa homoutta vastaan´.

Siitä tietävät muutkin ja kaikki muut enemmän kuin te.

Ketään nuo teidän AIDS-uhkailunne eivät pelota.

Sinunkin AIDS-tuntemuksesi on pelkästään  siinä,että osaat laittaa  nuo tuon taudin nimilyhenteen kirjoittamisen vaatimat neljä kirjainta  oikeassa järjestyksessä toistensa perään.

Se ei ole kovin paljon,se....

Sen tietämisen lisäksi sinä ainoastaan HALUAISIT ,että kaikki homot sairastuisivat AIDS:iin ja kuolisivat (ja saisivat tietystikin mieluiten mahdollisimman tuskallisen kuoleman) ja sitten sinä olisit hirveän tyytyväinen-hehän saisivat vain ansionsa mukaan ja se olisi ihan oikein ja siitä olisi sitten kiva vääntää vitsejä ja keksiä sukkeluuksia päälle..Eiköstä vain?

Etkös sinä vähän noin ajattelekin  ? Myönnä nyt pois sentään...

Tai kerro sitten ,mitä HYVÄÄ ajattelet homoista.

Vaikka.... eiköhän tuo nyt ole jo sanomattakin selvä,ettet mitään.

Kyllä se täällä on niin selväksi käynyt ,ettei varmasti kenelläkään ole enää  mitään epäilyjä motiiviesi suhteen:joku  mielenterveydeltään häiriintynyt palstahäirikkö vain kiusaamassa -mitään muuta sanottavaa heillä  ei sinusta  ole.

Eikä ole  minullakaan.