Adressi Alexander Stubbin erottamiseksi pääministerinvirasta

Vieras.

/ #29 Päätökset

14.08.2014 12:07

Monien meidän sukulaiset taisteli henkensä uhalla itsenäisestä Suomesta ja jäi sota tantereelle eikä koskaan palannut kotiin. Vanhat sotilaat kääntyvät tällä hetkellä haudoissaan sen takia mihin suomi on mennyt. Oma pappani näytti minulle pienenä jo tuntematonta sotilasta hyvä kun osasin edes kävellä ja kertoi omat nuoruuden kokemuksensa ja sen mitä itse oli vanhemmiltaan kuullut. Ja kertoi kuinka olemme onnekkaita kun asumme Suomessa. En ymmärrä minkä takia suomenpäättäjät päättivät hylätä itsenäisen suomen ja hyvinvointivaltion, tämä piip on kaikkea muuta kuin sitä. Markat vaihtui euroon ja itsenäisyys ja hyvinvointi ulkomaalaisiin ja niiden hyvinvointiin ( en ole rasisti pistää vain v.....aan tälläinen). Häpeän myöntää olevani suomalainen koska olemme muille maille vain velkavaltio ja niillä rahoilla rahasampo muille... Ja ulkomaalaisille olemme vain työmaa josta saa rahaa ja sit voi palata kotimaahan porvarina.. Kun suomalaiset voi huonosti. Tuskin olen ainoa suomalainen joka ajattelee samalla tavalla...