Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Bögarnas fel

/ #39969 Re: Re: Re: Re: LOPETTAKAA EHEYTTÄMISTERRORISMI!

01.08.2014 11:14

#39961: Homoudesta moni on parantunut. - Re: Re: Re: LOPETTAKAA EHEYTTÄMISTERRORISMI!

Huom. homoseksuaalisuus ei ole sairaus. Ainakaan sen perusteella ei siis kannata mennä pyytämään  edes sairaslomaa -puhumattakaan ,että yrittäisi siihen vedoten  hakeutua sairaseläkkeelle- ei tule nimittäin  onnistumaan...

Moni hetero elää elämää ,josta kaikki kunnia ja kunniallisuus on hyvin kaukana. Joukossa on näet  huumerikollisia,asuntomurtoporukoita,rattijuoppoja jopa vanhusten ryöstäjiä ja väkivaltarikollisia-kaikki hekin, tai ainakin  ehdoton valtaosa heistäkin  taitaa nimittäin sittenkin olla ihan heteroja, vai mitä ,monet  heistä vieläpä naimisissakin..

Jäi kommentissasi muuten  vähän epäselväksi se ,mitä tarkoitit  sanonnallasi ´tiukasti irti´ ?

Ajattelehan nyt itsekin ja mieti : jos tuolista, tai jakkarasta on IRRONNUT jalka,niin voidaanko sanoa ,että se on siitä ´tiukasti irti´ ?

Tai toinen esimerkki saman sanan käytöstä: eikö hammaslääkäri työssään ole kiinnostunut ja puhu hoitotoimenpiteiden aikana asiakkaalleen lähinnä siitä miten tiukasti hampaat ole hänellä KIINNI  mikäkin hammas ?

Ja kolmas ja viimeinen esimerkki minkä minä tässä sinulle vielä näin  julkisesti otan,on tämä:ajattelehan lonksuvaa kirveen terää halkoja hakatessasi. Vaarallista voi olla sellaisella kirveellä pilkkominen,eikö totta? Sanotko kuitenkin takana olevalle kaverillesi "Varo, nyt taitaa olla nimittäin  kirveenterä tiukasti varresta´ IRTI´ ?"

Näiden esimerkkien tarkoitus on saada sinut oivaltamaan,että´ TIUKASTI´ voi olla vain ´KIINNI´ (joku jossain). Jos taas joku on miltei jo irtoamassa jostain , on se normaalikielellä ilmaistuna silloin esim.´ LÖYSÄLLÄ´.Tunnetaan lisäksi sanonta,jonka mukaan jollain on ´ruuvit löysällä´.

Nämä tietoisuuden mustat aukot taas  vetävät puoleensa kaikenlaista universaalin ajattelun jäteainesta,esim. viholliskuvia vaativia ja jatkuvasti hakevia vihaideologioita.Altistuminen niille tapahtuu yleensä aivan huomaamatta, mutta niistä on mahdollista irroittautua,jos vain omaa ajattelua ja tahtoa on tarpeeksi mukana prosessiin ryhtymiseen.

Suosittelen kyllä,sillä niiden ideologioiden "kantamana" ts. niihin ja niiden sanomaan luottaen ajaudut kyllä ennenpitkää vankilaan ja elämäsi kurjistuu vielä entisestään . Vihaideologioihin ajautuminen on se todellinen henkinen rappiotila,joka yhteiskuntia kaikkialla esim. Euroopassa uhkaa.

Onneksi on sentään niitäkin,jotka ovat onnistuneet vapautumaan vihaideologioiden pauloista ja itse IRROITTAUTUMAAN kokonaan ERILLEEN niistä sen aatteen  ryhmittymistä

Heidän päätöstään ja oman ajattelun heräämistä heissä on syytä arvostaa ja tervehtiä jopa ilolla.  Se on todellista eheytymistä ´ihmiseksi jälleen´.