Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Pink Butterfly

/ #39891 Re: Re: Mitä tapahtuu (jos ja) kun ns. ”tasa-arvoinen” avioliittolaki EI mene läpi

31.07.2014 12:45

#39884: - Re: Mitä tapahtuu (jos ja) kun ns. ”tasa-arvoinen” avioliittolaki EI mene läpi

Kohta 10. Mikään ei estä homoseksuaalia ihmistä valehtelemasta jollekin toisen sukupuolen edustajalle olevansa täysin hetero ja pakottautumasta uskottelemaan niin itselleenkin.

Eikä mikään estä turvautumasta avioliittojen ongelma ja kriisipalveluihin  ja psykiatripalveluihin siinä vaiheessa kun kumpikin on huomannut ,että ilman niitä ei voida elää enää päivääkään yhdessä.

Mikään ei estä elämästä vaikka pelkästään muodollisessa kulissiavioliitossa,tai sanomasta kumppanille "Olet ihan kiva, mutta anteeksi vain ajatus sukupuoliyhteydestä kanssasi... tiedäthän ,...no.keskustellaan siitä sitten vaikka ensi vuonna tai joskus....

Antaisitko minun nyt vaan lukea rauhassa ennenkuin käydään nukkumaan ja hei eiköhän meillä olisi parempi olla kummallakin oma makuuhuone niin sinäkin voisit sitten keskittyä niihin omiin juttuihisi ja harrastuksiisi mihin haluat...

Viikonlopun saatkin sitten taas  olla sitten ihan omassa rauhassasi,olen nimittäin jo  luvannut Sepolle että lähdemme vähän pidemmälle kalareissulle ja ollaan siellä yötäkin .

Eiköhän sinne jääkaappiin jotain  jäänyt. Nyt on vähän kiire ja taitaa Seppokin kohta soittaa..

Hei,mitä sä muuten  tykkäät sopisko tää pinkki toppi mulle paremmin näiden strech-farkkujen kanssa ,sano äkkiä mun täytyy vaihtaa nyt aika pian,kato, ... kun Seppo on täällä jo tunnin päästä-ja JOS antaisit meidän nyt sitten jutella ihan rauhassa mä kyllä LAITAN JA  tarjoilen ne kahvit Sepolle älä sä tuu siihen nyt yhtään LAITTELEMAAN OMIAS JA SIINÄ SEKOTTAMAAN    " ....