Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Pink Butterfly

/ #39758 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Totuus ja viisaus löytyy Sanasta ?

29.07.2014 11:19

#39746: Pink Butterfly - Re: Re: Re: Re: Re: Totuus ja viisaus löytyy Sanasta ?

Muuten,vielä tuohon edelliseen lisätäkseni, minua kiinnostaisi tietää miten sinä itse asian näet noiden ´homotekojen´suhteen? Pitäisikö ne ´homoteot´ sitten vaihtaa ´heteroteoiksi´ kelvatakseen sinne Taivaaseen(isollahan te tämän kirjoitatte?) Ja silläkö se sinne pääsy sitten on evätty,jos on niihin ´tekoihin´ "syyllistynyt" ?

Entä kuka sitten päättää siitä syyllisyydestä? Jumala näkemyksenne mukaan arvatenkin? Minun ymmärtääkseni ja sen mukaan  mitä kristinuskosta tiedän ja sen näkememyksiin tutustunut tuo sama oppi kehottaa myös mm.olemaan tuomitsematta lähimmäisiään.

Toimitteko te nyt tällä (muiden) ´synninvastustuslinjallanne ja nimienne keräämisellänne sen puolesta ,että esim. työnantajamme ensimmäisiä tietoja meistä tulisi jatkossakin aina olemaan   se ,että elämme nimenomaan  samaa sukupuolta olevan kumppanimme kanssa ´rekisteröidyssä´ parisuhteessa ?

Etelä-Afrikan entinen  ns. ´apartheid´-politiikka ,eli mustien ja ns.´värillisten´  ja toisaalta taas valkoihoisten ja eurooppalaisperäisten siirtolaisten jälkeläisten tiukan erilläänpitämisen politiikka vaati aikanaan mustille ns. passilait ...

He eivät saaneet liikkua  valkoisten asuma-alueilla  kuin: rajoitetusti,valvotusti ja pääsääntöiseti vain  sen mukaan milloin valkoiset asukkaat  tarvisivat heidän alimpaan alakanttiin hinnoiteltua työvoimaansa ja palveluitaan.

Silloinkin oli buurikirkkoja,jotka tukivat apartheidia.Oli pastoreita ,jotka puhuivat sen puolesta, ihmisiä jotka jotenkin onnistuivat selittämään ja perustelemaankin sen omalla tavallaan ,vieläpä suoraan Raamatusta  ,että tämä oli ´Jumalan luoma järjestys ,johon on syntistä ihmisen puuttua tai edes kapinoida mielessäänkään sitä vastaan.´

Suurinpiirtein kaikki olemme varmaan sen verran tutustuneet maailmanpolitiikan lähi-historiaan ,että tiedämme kuinka siinä sitten lopulta kävikään, joten ei siitä sen enempää...

Ainakin se on opetus siitä ,että kristillistä oppia ja kristinuskoa voidaan käyttää lähes minkä tahansa ,jopa julmuuksienkin perusteluna ja aina menee läpi- tai ainakin  niin kauan, kuin niiden tarpeellisuuteen uskotaan.

Maailmanhistoriastahan löytyy tästä esimerkkejä yllin kyllin.Teidän on vain itse päätettävä mielessänne minkä esimerkin otatte ja :mistä haluatte otta esimerkkiä...

Onko esimerkkinne Hitler, vaiko Gandhi, arvostatteko enemmän Martin Luther Kingin ,vai Fred Phelpsin elämäntyötä...Valinta ja vastuu valinnastanne  (jota te myös aina painotatte) on nimenomaan teidän.

Valinta se on tietysti sekin jos päätätte olla vain mielestänne oikeassa ja annatte  piut´paut kenenkään elämänkertoihin tai mihinkään muuhunkaan historian dataan ja   faktaan, tai  dokumentoidusti todistettavaan asiaan tutustumiselle.

Viitatkaa vaan niille kaikille  kintaalla,niin kintaalla tullaan viittaamaan teillekin.