Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #39236

21.07.2014 11:37

Keskustelusta kopioitua:

"#Osaatko sanoa, mikä oli se asia, josta Jeesus eniten varoitti?#

Jaa hyvä kysymys, ehkäpä yksi hyvä ehdotus olisi tämä, ettemme valitsisi valon sijasta pimeyttä. Jeesuksen rinnalla ristillä oli kaksi rikollista, kumpikin oli syyllinen rikoksiin, siitä ei ollut epäilystäkään, silti toinen syyllinen pelastui ja toinen syyllinen ei.

John. 3:
19 Ja tuomio on tämä: valo on tullut maailmaan, mutta pahojen tekojensa tähden ihmiset ovat valinneet sen asemesta pimeyden.

#Ja eikö heteroilla ole samoja ongelmia: aidsia, mielenterveysongelmia, lyhyitä parisuhteita, päihdeongelmia?#

Niinpä, mutta kysyä voi onko homoseksuaaleilla enemmän kuin heteroseksuaaleilla keskimäärin. Ainakin homojärjestöjen omillakin sivuilla näistä ongelmista puhutaan, etten minä niitä ihan itse ole keksinyt.

#Homoille muiden huono suhtautuminen aiheuttaa eniten mielenterveysongelmia,#

Käsittääkseni homoseksuaalit eivät ole uskovaisiltakaan mitään lupia kysyneet kun ovat omia parisuhteitaan perustaneet ja käsittääkseni eivät ole pätkän vertaa perustaneet uskovaisten näkemyksistä asiaan eivätkä ole niitä mielipiteitä kaivanneet. Mutta yllättäen sitten jos tuleekin jotain ongelmia, niin yhtä-äkkiä ulkopuoliset ovat syyllisiä kaikkeen, minusta kovasti ihmeellistä. Ensin ei tippaakaan välitetä muiden mielipiteistä ja sitten taas ongelmien tullessa ulkopuoliset ovat syypäitä kaikkeen."