Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

/ #38971 Re: Re: Re: Piispalla on asiaa.

17.07.2014 22:41

#38969: - Re: Re: Piispalla on asiaa.

 

 

Jokaisen olisi tunnistettava nuo kaksi mielen tilaa:   Selfstates:

1.  Tuo homoseksuaalista toiminnasta vapaa,  kirkas, ja vapaa tila.
"Assertion"   välissä 2 muuta:
Shame.
Greyzone,  dead,  disconnected 

2.Ja homofantasioiden tai -tekojen tila.

Meidän täytyy tietää mikä johtaa  kohdasta 1 kohtaan 2.

Miten pysymme terveellä alueella.  Jossa olet avoin, olet yhteydessä itseesi ja muihin.
Kakkosessa  olet sulkeutunut,  ja kätkeytynyt itseltäsi. 
Mitkä siis ovat vaihtoehdot tässä näiden välissä?  1:n ja 2:n?

Häpeä / luhistuminen/collaps,  miltä tuntuu- on tärkeää.

Häpeä johtaa aina harmaalle alueelle,  ja harmaa alue johtaa homouteen.
Nämä ihmiset eivät juuri muista lapsuuden kokemuksia,  koska he ovat olleet harmaalla alueella.  
Our memories is our body.  Ja päin vastoin.  Muistimme on ruumiimme,  ja ruumiimme on muistimme.

Jos suljet ruumiin,  suljet muistin.

Ongelmanne ei ole homoseksuaalisuus, ongelmanne on häpeä.  Jos häpeä saadaan pois,  siirrytte heteroseksualisuuteen.
Ja se on aika vallankumouksellista asiakkaalle.   Vihollinen on häpeä.  Se estää  ihmistä kulkemasta eteenpäin. 
Kukaan ei mene "Assertion"  tilasta suoraan homotilaan,  hän menee häpeän (shame)  kautta.

Hoidossa KYSYTÄÄNKIN,  MISSÄ NOISTA tiloista  OLEN.  JOS EI TIEDÄ,  RUUMIS TIETÄÄ.

AKTIA EDELTÄÄ AINA TILA,  JOSTA EI MUISTETA MITÄÄN. 
Kun palataan tiedostamaan,  mitä tapahtui ennen sitä,  tavoitetaan häpeään tipahtaminen.

Joku sanoi minulle jotain,  joka aiheutti collapsin. Homoseksualismi on korvaus.  Se on narsistinen korvausreaktio.
Narsismi on" falcepositiv " valheellinen  tunto itsestä(positiv).  Shame is a falce negative about yourself.
Häpeä on negatiivinen itsetunto.
Homoseksuaalisuudessa on tiedostamatonta narsismia.  Joka on vastainen luonnolle,  vastainen ruumiille.

Kulttuuri on väärässä,  uskonto on väärässä.  Minä olen oikeassa!

Mikä on häpeä?  Shame?  
Se on  ero itseni ja muiden välillä.    Self with self.

Kun saat negatiiista toiselta,  sinussa herää jotain, jota yrität selvittää,  ja tämä taas herättää vain lisähyökkäyksen,  kunnes luhistut.  Olet toivoton.    Ja tämä on luhistuminen koskee ruumista.
Asiakkaamme ovat kokenet lapsuudessaan tällaista: He ovat kurottautuneet aikuisen luo, tulleet torjutuksi kipua tuottavalla tavalla,  ja   yrittäneet ilmaista tätä kipua,  niillä kahdella tavalla,  joilla ihmiset ilmentävät kipua. Vihalla tai surulla!

Ja tämä viha tai suru on rankaistu!      Joten opetus on:
hiljene,  vaikene, luhistu!
Luovu vallastasi!