Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Pink Butterfly

/ #38932 Re: Re: Siitä vaan ilmoitus virkavallalle....

17.07.2014 10:13

#38917: - Re: Siitä vaan ilmoitus virkavallalle....

No siinähän sitten on, jos kerran  on .Hyvin outoa käyttäymistä homolta tuollaisten kuvien lähettely tällaiselle palstalle joka tapauksessa olisi....

Mitä muuten tarkoitit tuolla ´Svea-mamman homoputiikilla´? Minä en ole moisesta seksimyymälästä kuullutkaan,mutta jos sinulla on jo kanta-asiakkuus ko. ´lafkassa´ niin siitä vaan -kerro toki ,oikein sydämesi kyllyydestä mitä tuo liike sinulle merkitsee- minä  tulkitsen ja pystyn suhteuttamaan sen tapaukseesi  vasta sen sitten, vasta  sen kertomisesi jälkeen...

Muuten ...luulen että taidat nyt kuitenkin  olla erehtynyt,jos luulet että homokauppaan jotain  tuollaista materiaalia kannattaisi sen varastoihin seisomaan ottaa.

Ne jotka tuollaista ja vastaavaa materiaalia etsivät,eivät näet  taatustikaan  hae sitä mistään erityisestä´ homo-seksi´- kaupoista.

Normaaliin seksimyymäläänhän mahtuvat  sitäpaitsi  kaikki  materiaalit ja niitä myyjät varaavat aina niiden  kulloisenkin kysynnän mukaan.

Nykyisin ,jos olette panneet merkille, hyvin moni (vielä kymmenisenkin vuotta sitten tuottoisa) seksikauppa kamppailee jo vähintään talousvaikeuksissa  ,ellei suorastaan kitkuttele konkurssin partaalla.

Filmejä tai videoita kun  ei nykyään  kannata yleensäkään ,siis ei lyö edes leiville vuokrata eikä siis kannata varastoida,eikä yleensä enää tilatakaan .,kun käytännössä suurinpiirtein kaikki materiaali on jo siirtynyt nettiin ja välittyy ja on hankittavissa sieltä.

Vertauksenne ovat yleensä olleet enemmän tai vähemmän anakronismeja, mutta: onhan siihen jo ehditty tottua..