Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Bögarnas fel

/ #38445 Re:... baidsi läppää

11.07.2014 14:55

#38436: Naisen ja miehen avioliiton puolesta. - aidsi tappaa

,,eivätpä tietenkään ! Onhan aivan itsestäänselvä tosiasia, että naimisissa olevat henkilöt eivät kertakaikkiaan voi sairastua mihinkään sukupuolitauteihin ,puhumattakaan nyt AIDS:ista ,joka tietenkin  on yksinomaan homomiesten tauti, Homomiehillähän saattaa olla jopa satoja yhdyntäkumppaneja illassa ,joten vaara on ilmeinen

.Suomessakin on viime vuoden aikana  raportoitu ainakin yli 862OOO AIDS:kuolemaa  ja ja miljoonan rajan arvioidaan rikkoutuva jo ennen tulevaa vuoden vaihdetta. Tämä on aivan tutkittua tietoa,joten sitä ei ole mitään syytä epäillä. (tämä vain tiedoksi).

Uusista AIDS:tiedottajista on nyt huutava pula,mutta eipä hätää,sillä uusien  lahjakkuuksien ´headhunter´ on ollut liikkellä.

Tällä palstalla kirjoittavien kykyjen talentit eivät ole heidän silmiltään jääneet huomiotta, joten tämänkin kirjoittajaa pyydetään nyt ottamaan yhteyttä tukikeskukseen.

Sieltä saa lähemmät ohjeet ja toki ansiokas työ halutaan palkita hyvin,  kunnon  korvauksin.

On korkea aika palauttaa perheen  perusarvot kunniaan ja  tosiasiat kaikkien mieleen: esim.se seikka ,ettei koskaan maailmassa tunneta yhtään ainoaa tapausta ,jossa olisi esiintynyt pienintäkään uskottomuutta missään avioliitossa.

Tästä on hyvä aina lähteä...