Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Summerflower

/ #38393 Re: Polly ei halua muuta kuin mennä

11.07.2014 05:01

#38384: - Polly ei halua muuta kuin mennä

Tuntuu Polly tuossa kuvassa haluavan muutakin..Olennaista olisi tietystikin tietää mihin ( mitä ilmeisimmin...) pikkutytöille suunnattuun TUOTTEESEEN tuo kuva liittyy.Menoa ja lapsekasta energisyyttä siinä kieltämättä on.Ehkä vähän sellaista "Hei tyttö, sinähän olet tähti!"-fiilistä.Koko maailma odottaa siinä Pollya. Elämä on yhtä ilotulitusta ja sateenkaarten loistoa.Tähti on lähtenyt huimaan nousuun ,lentokone lennättää Pollya, jonka menestyksestä maailmalla oma pikku kissakin on mitä ylpein ja häntä pystyssä, lapselliset tikkarit saavat lentää menemään .Pollyn säteily vangitsee sydämiä,sävelet ja rytmit soivat taustalla:"Elämä suuressa ja jännittävässä maailmassa odottaa, tässä  tulee Polly!" Kaikki kuvassa  on ulospäin suuntautuvaa ainoastaan tuo arvoituksellinen pieni nuoli oikealla osoittaa Pollyyn päin ikäänkuin kertoen ´tällainen on Polly ja juuri tällainen voit olla sinäkin..´Ryhdy siis sinäkin  tähän vauhdikkaaseen ,hurjan ihanaan muuttumisleikkiin. Kunhan äitisi ostaa sinulle tuotteemme niin siitä se lähtee-hetkessä silmäsi alkavat säteillä Pollyn lailla ja maailma odottaa sinuakin. Tyylissä on aika paljon Mangaa ja Animea ,sekä tietysti sitä niistä tuttua  "kawaii"-henkisyyttä.