Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #38128 Re: Re: Re: Re: AIDS:in nimittäminen ´kansantaudiksi´

08.07.2014 05:22

#38122: Bögarnas fel - Re: Re: Re: AIDS:in nimittäminen ´kansantaudiksi´ enemmän kuin vahvaa liioittelua Olis syytä jo lukea ja ottaa asiasta tietoa!

Koskaan ei olla "näillä vaarallisilla alueilla olemista liioiteltu ja kerrottu eikä varoitettu tarpeeksi". Olis aika herätä jo todellisuuteen. Asiat luonnoton ja luonnollinen ovat ihan eri asioita. Luonnollinen, luonnonmukainen parisuhde muodostuu vain naisen ja miehen välille, mutta luonnoton, normaalista käytöksestä poikkeava ei sitä luonnollista ole. Peräsuolella on muu tarkoitus, eikä se kestä kaikenlaista käyttöä, siksi ne vaivat ja vaikeudet tulevat. Näilläkin sivustoilla on niistä kerrottu vähän "siitä todellisuudesta". Sehän on niinkuin ruuan laittaminen suuhun on normaalia, mutta jos ruokaa työnnetään nenään tai korviin, niin onhan se normaalista poikkeavaa. Nämä asiat pitäisi jokaiselle olla itsestään selvyyksiä, ettei niitä tarvitsis aikuisille neuvoa kuin pienille lapsille.