Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #36645 Re: Homot elävät valheessa.

22.06.2014 06:11

#36638: Naisen ja miehen avioliiton puolesta. - Homot elävät valheessa.

Nyt osuit plikka arkaan paikkaan!
Tämä on alue,  joka on voimakkaasti,  (vaikka  vaiettuna)  tässä kuviossa mukana .
Uskon tämän olevan aivan keskeinen asia,  mutta pikkusen ehkä aavistuksen verran eri vinkkelistä.

Tiedänkin tästä jotain omakohtaista.  Keväällä aikaisin oli mielessä tämä kysymys häpeästä. Uskon sillä olevan jotain tekemistä noiden tasa-arvotermien kanssa.

Ajattelen,  että on aikalailla tiedostamatonta syvää tajua siitä,   siis syvempää kuin tunnekokemus,  omantunnon
tasolla.  Mutta jos tietoisuus Jumalasta on torjuttu,  joudutaan kamppailemaan suurta härkää ja sen sarvia vastaan.
Ihmisellä on voimakas itsepetos taipumus,  josta Puolimatkakin usein puhuu.  Tämä on meiltä aikalailla piilossaoleva asia.  Meillä kaikilla,  ei yksin jollain ryhmällä.

Ne kristityt,  jotka tulevat sinuiksi sanan ja Sanan (tark. Jeesusta Kr:sta)  kanssa,  oppivat löytämään itsestään tämän sumutuksen. Heiltäkin se välillä kätkeytyy.  Pyhä Henki kykenee avaamaan tuon todellisuuden verhon ihmisen silmiltä. (Pala palalta.)  Tosin siihen tarvitaan kaikki ne lääkkeet,  joita Jumala on antanut kasvua ja hyvinvointia varten.  Ts. sanan tutk:n,  seurakuntayhteyden (hyvän ja ruokkivan) ehtoollisen, rukouksen ym. yhteisen jakamisen.

Kätketty häpeä,  ja synnintunto,  pilkahtaa kuitenkin omilla tavoillaan joissakin kohdissa esiin  niilläkin,  joilla omantunnon elämää ei ole herätetty ja läpivalaistu.  Ja uskon,  että tämä pukeutuu syvään huonommuuden tunteeseen,  jonka yksi kompensaatio voi olla täysi överiksi heittäytyminen.  Huonommuudentunne taas on sukua hylkäämisen kokemuksille ja tässä uskon olevan sen alueen,  josta homojen itsemurhat nousevat.  J

Tahdon painottaa,  että Jeesus ei revittele kenenkään salattuja herkimpiä alueita toisten nähtäväksi,  ja hänen henkensä on erittäin hienotunteinen.