Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #36285 Re: Soluvertailu ei toimi tässä...

15.06.2014 21:17

#36282: res.matr. - Soluvertailu ei toimi tässä...

Ainakin Johanneksen ilmestyksessä eli Ilmestyskirjassa puhutaan samankaltaisia asioita eli Ilm.22:10 Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.
11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.

Raamattu päättyy Ilmestyskirjan 22: 21 sanoihin: Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

Ilmestyskira 22 luvun esittelyn mukaan käsittelee seuraavia asioita: Uudessa Jerusalemissa juoksee elämän veden virta ja kasvaa elämän puu, ja siellä on Jumalan ja Karitsan valtaistuin 1 – 5. Tämän profetian sanat vakuutetaan tosiksi 6, 7. Johannesta varoitetaan kumartamasta enkeliä 8, 9 ja kielletään lukitsemasta profetian sanoja; Kristus on pian tuleva, sitä morsian ikävöi 10 – 17. Varoitetaan väärentämästä tämän kirjan sanoja ja lausutaan loppulupaus ja lopputoivotus 18 – 21.

http://www.finbible.fi/UT/Ilmestys/Raamattu1_22.htm

Siunausta!